Hoeveel dagen is aan te raden om Sao Paulo te bezoeken. Ik zit te twijfelen tussen 1 a 3 dagen. En wat zijn zoal de zaken die men zeker moet zien, ik vind er niet zoveel info over op dit forum… Ik zou eind februari 2015 willen gaan is dit een goed seizoen? In carnaval ben ik niet zo geïnteresseerd, maar dat is begin februari dacht ik?
Dag Numa,
Persoonlijk vond ik São Paulo de mindere bestemming van onze rondreis in Brazilië. Ik zou het direct opnemen in mijn lijstje van bestemming in Brazilië.
Mocht je het toch gaan bezoeken doe dan zeker een van de 2 of alle 2 de Free Walking Tours. Eentje doet de oude stad en de andere de nieuwe stad. Hier wordt je rondgegidst naar enthousiaste jonge mensen die op het einde een kleine tip vragen.
Daarnaast zou ik ook het voetbalmuseum (Musea do Futebol) passeren.
Ik vond zelf de Botanische tuin erg mooi. Liberdade is leuk. In zomer heb je wel last van regen daar. Ben zelf 2x 2 dagen geweest.
Ik denk dat je aan 1 volle dag wel voldoende hebt. Ligt er uiteraard ook een beetje aan wat je verdere schema is, of je dagen tekort komt een dergelijke.
Via Wereldwijzer app