Wat te doen in Moskou?

Onderstaande link is een nuttige site waarbij op een overzichtelijke manier de to do’s en to see’s worden gepresenteerd! Met foto, beschrijving en mapfunctionaliteit.

http://www.city2enjoy.com/moscow/whattodoinmoscow.html

Een echte aanrader!

Moskou is een hele grote stad met tal van bezienswaardigheden en andere activititeiten. Kijk voor meer informatie over Moskou op: Goedkoop vliegen naar Moskou? Vliegtickets va € 365,-

Als je dat vindt-dan moet je er bij zetten voor WIE (doelgroep heet dat meen ik) een aanrader zou zijn. De doorsnee 1e keer komende toerist die een paar dagen Mockba doet-is mijn indruk. Een lijst met dingen/sights die je ook in zowat elke reisgids kan vinden. Wat een vooruitgang dat het nu ergens online staat!

in de top 10 geen spoor van bijvoorbeeld de moskou metro’s. Lijkt me toch ook wel een aanrader om even te doen. Van te voren uitzoeken naar de mooiste exemplaren en vervolgens dit inweven in je totale programma.
ook een uitzicht van de tv-tower (600m) is denk ik best de moeite.
En voor mensen met een wat bouwkundige achtergrond, is het bezoeken van wat werken van Shukov (onder andere een winkelcentrum en een hele bijzondere ragfijne stalen mastconstructie ook een aanrader.