Wat te doen in Kaapstad.

Hey,

ik ben nog tot 14 september in de omgeving van Kaapstad. Ik ben van België naar Kaapstad gekomen omdat mijn vriend hier woont en werk. Door de dag is hij werken en zou ik graag op verkenning gaan maar omdat het soms gevaarlijk is om alleen op verkenning te gaan, vroeg ik me af of dat er misschien mensen waren die momenteel ook alleen ergens verblijven rond Kaapstad en samen op verkenning willen gaan.

Groetjes

Annelies

Neem de HOHO bus, kan je overal alleen heen gaan in en rond de stad. Two ocean aquarium al geweest?

Wat ik me afvroeg : hoe is het weer op dit moment in de regio kaapstad? Wij gaan volgende week dus ik ben wel benieuwd! :slight_smile:

Google? Weeronline?

smartass … ik zou graag weten of het hele dagen regent of af en toe een keer regent, hier werd vaak gezegd dat het zo koud is maar als ik weeronline bekijk is het een graad of 19 overdag en een graad of 12 snachts.

Dus vandaar mijn vraag want ik wou graag weten wat er nou precies waar was.

Jij in ieder geval niet bedankt.

1 like

Ik ben ook in juli in kaapstad geweest en heb 4 dagen strakblauw weer gehad. Het kan dus alle kanten op! Ik vond de temperaturen overdag prima, lekker maar ook zo dat je nog veel kan ondernemen. 'S avonds trui of vest aan maar dat heeft ook wel wat:) geniet ervan, Kaapstad is echt een fantastische stad met prachtige omgeving!

Via Wereldwijzer app

Ja die winters van een graad of 20 zouden we hier ook wel weten te waarderen, niet verkeerd. Dus weeronline heeft gewoon gelijk, weet ik dat ik daar goed van op aan kan als ik in ga pakken. :wink:

Dankjewel Marije, we zijn erg benieuwd!

Fijne vakantie Paul, geniet er van!