Wat te doen in 3 weken Australie in juli??

Hallo iedereen

In juli reis ik met mijn vriend 3 weken door Australie vanuit Sydney (ik ben al hier, hij arriveert begin juli). Gegeven de wintermaand, wat is mogelijk om allemaal te bezoeken? Ik zou het graag houden bij het mooie weer, dus het midden-noorden van Australie lijkt me het meest aangewezen in deze periode. We willen graag veel van de natuur zien, maar mooie steden kunnen ook niet ontbreken. Iemand suggesties voor een goede route? Cairns moet er sowieso bij zijn. We willen zowel tussenvluchten maken als een auto huren.

Aangezien we zo weinig tijd hebben, denk ik dat het beste is om alles op voorhand tot in detail te plannen. Ik kijk dus uit naar jullie reacties :slight_smile:

Alvast bedankt!

Drie weken is redelijk kort voor Sydney - Cairns. Wat je zou kunnen doen is een aantal dagen Sydney en Blue Mountains (reken wel op frisse dagen) en eventueel een 18-daagse tour Brisbane - Cairns waar je het niet koud meer zult hebben. Dit is een voorbeeld East Coast Encompassed: Sydney to Cairns in Australia, Australia / Pacific - G Adventures maar er zijn vele aanbieders als je googelt Tour Brisbane - Cairns.