[quote="“carton, post:20, topic:64823"”]
Is daar iets speciaal Ton?ikzelf heb er nog nooit iets over gehoord!! gegroet:georgessiam.:dag:
[quote="“carton, post:20, topic:64823"”]
Is daar iets speciaal Ton?ikzelf heb er nog nooit iets over gehoord!! gegroet:georgessiam.:dag:
Damnern Saduak is natuurlijk al jarenlang een grote tourist trap, maar dat wil niet zeggen dat het niet de moeite waard is om een keer te bezoeken…
In het voormalige Koninklijke Paleis & Wat Phra Kaew struikel je ook over de toeristen, maar moet tijdens een bezoek aan Thailand toch ook bezocht worden…toeristisch of niet…
Ton, Tamnak Yai Museum is bij mij iig niet bekend…
Ton, Tamnak Yai Museum is bij mij iig niet bekend…
[/quote]
Dave,(ook georges)
Ik boek geregeld bij GWT en op hun site las ik onder de link Thailand Nieuws dit adres. Het is van een Koningin Savang Vadhana geweest. Omdat ik wel van gebouwen hou bezoek ik ze ook graag. Vandaar de vraag of iemand er al geweest is.
Ton:wink:
Jesus Ton,we waren alle twee op een dwaalspoor gebracht!ha ha ha!Ik was aan het afvragen waar heeft Ton het over(en maar denken en nog is nadenken)en toen dacht ik zou ,Ton het voormalige"siam" bedoelen??kan gebeuren,maar mijn belgische euro was niet gevallen!!siam square,zal het nooit niet meer vergeten!!ha ha ha!gegroet:georgessiam.:dag:
Omdat ik wel van gebouwen hou bezoek ik ze ook graag.
Dan zou je ook zeker het Jim Thompson House eens moeten bezoeken !
Genoteerd.
Ton
Ton rechtover de dusit zoo in Bangkok,heb je een paleis die je kunt bezichtigen(wel zien dat je kleding conform is met de thaise regels!;naast het paleis heb je een heel groot park met verschillende musea’s en een koetsenpark van de vroegere koning van Thailand!dit moet je zien Ton,echt de moeite waard(heb het met mijn eigen ogen gezien)je zult je eigen niet vervelen!!gegroet:georgessiam.:dag:
Niet touristisch, maar wel indrukwekkend:
Bezoek eens een Nederlandse gevangene in Bangkwang Prison (BKK Hilton). In deze gevangenis zitten verschillende Nederlanders (onschuldig?) vast, zij moeten daar overleven onder erbarmelijke omstandigheden. Ze vinden het hartstikke leuk om eens een cel te verlaten en te praten met iemand van buiten - ookal zitten er uiteraard tralies tussen.
Bezoeken kan op dinsdag en donderdag van 9.00 - 12.00 (zorg dat je er vroeg bent, anders kom je er niet meer in!), of 's middags. Zorg voor bedekkende kleren, en neem een kopie van je paspoort mee. Meer info kun je o.a. vinden op http://www.helpadriaan.nl
Goede tip Jenny. Heb het me al een aantal keer voorgenomen, maar helaas is het er tot op heden nog nooit van genomen…misschien komende keer maar.
Er hoeft dus geen afspraak gemaakt te worden via de NL Ambassade ofzo ?!
Als je op dinsdag of donderdag gaat, hoef je GEEN afspraak te maken met de ambassade. Wil je een andere dag, dan moet dat wel.
O ja, mochten ze vragen wat je band met Adriaan is, dan kun je het beste zeggen dat je een neef/nicht bent. Soms kom je er anders niet in…