Ik ben in september dit jaar in Lombok. De vorige keer (2011) dat ik hier was was ik er maar kort en heb ik eigenlijk alleen de westkant een beetje gezien. Ik hoor dat Kuta (Lombok) erg leuk kan zijn als je wilt surfen.
Ik ben nog vrij jong (30) en avontuurlijk, ik ben benieuwd naar jullie tips!
Kuta is aardig, al surf ik niet Als je sportief bent kun je een paar dagen uittrekken om de Rinjani te beklimmen. Zelf vind ik de Sasakdorpen wel leuk.
Ik vind in kuta lombok erg mooi rustig en nog echt het oude gemoedelijke !
Mits je in lombok niet in de Ramadan bent.
Wij hebben vorig jaar heerlijk met scooter rond gereden heer;ijk en machtig mooi~!
Sasakdorpen vind ik beetje nep maar ja je ziet iedreen is anders.
Veel plezier alvast!
Ik vond met name Kelimutu erg mooi, en de omgeving van Bajawa. Lekker wandelen door de bergen en de dorpen, vulkanen beklimmen en van uitzichten genieten, ruige natuur.
Ik was eigenlijk te kort op Flores, er waren maar dingen die ik had willen zien. Helaas had ik er toen geen tijd voor, en heb ik nu nog niet de gelegenheid gehad om terug te gaan.
He ik ben op Flores geweest in labuan bajo!
Hotel hiltop door 2 nl dames gerund!
We zijn ook op komodo geweest en was niet wat ik verwacht had!
Flores is geweldig nog erg onontdekt!
Gr
@Jenny; thanks, ik ga je uitgebreide reisverslag snel helemaal lezen. Hoe lang was je op Flores?
@Yolanda; Dankje, dat is ook de indruk die ik er op youtube van krijg; top! De hotelsuggestie gaat zeker in mn mapje, ik zie dat het uitzicht daar fantastisch is. Dan kan ik daar mooie timelapse videos van maken