wat mis je uit nederland

een vraag voor de mensen die in turkije wonen.

wat zijn producten die jullie uit nederland missen.
bijvoorbeeld nederlandse kaas. brood beleg. blik conserve zoals knakworstjes ragout.
dropjes koek en snoep.

ik hoop veel reacties te krijgen.
hopende een winkel te openen met nederlandse producten.
maar wat missen de mensen echt. en zouden jullie als je hier die nederlandse producten zou kunnen kopen voor normale prijzen.
zou je het dan ook regelmatig kopen.
nu is bijvoorbeeld de nederlandse kaas niet te betalen hier.

alvast bedankt

niemand van de dames die hier in turkije woont mist dingen uit nederland…
???

Heey elly,

Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand wat nederlandse producten mist, want ik wel hoor!
Hou je vast hier komt de lijst:
KAAS! (inderdaad veel te duur of moeilijk te krijgen),worst zoals salami, hagelslag/vlokken, ontbijtkoek, rijstewafels, speculoospasta, evergreen, beschuit, appeltaart, tompoucen, moorkoppen, matzes, katja & redband snoep, speculaas, gevulde koeken, PEPERNOTEN, amandelstaaf,taaitaai, unox worsten, WERELDGERECHTEN VAN KNORR (zoals kip tan doori etc.), sultana, snack a jacks, en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Hartstikke leuk dat je een winkel met nederlandse producten wilt opzetten, laat maar weten waar en wanneer, want ik word vaste klant bij je :slight_smile:

Succes!

hoi ik hoop volgend jaar een srv wagen te beginnen dus en dan in alanya maar ook mahmutlar en side als er genoeg mensen interesse hebben… en het zal wel iets duurder zijn als in nederland natuurlijk maar hoop dat het niet zo duur hoeft te zijn zoals bij de tansas want die prijzen zijn echt buitensporig… dus zo doende… alle dames die wat missen reageer graag zodat ik me bedrijfsplan kan opzetten…