Wat meenemen naar de familie?

Hallo allemaal,

ik vroeg mij af wat is het leukste om mee te nemen naar de familie als je hun voor de eerste keer ziet?

Wat hebben jullie meegenomen?

Hallo Bianca,

Spannend de eerste keer naar zijn ouders!!

Ik heb volgens mij de eerste keer bonbons mee genomen en bloembollen, nou is het niet de tijd voor bloembollen, maar zeebanket en eigenlijk alles van chocola vinden ze erg lekker. Oja ik heb ook een delfsblauwe vaas meegenomen voor anne, die staat daar voor altijd in de kast. Daar kan je nu leuke dingen van kopen bij de xenos. (toen helaas nog niet)

succes! Wanneer ga je??

Ook ik heb inderdaad chocolade en delfsblauw meegenomen. Een molentje en klompjes bijvoorbeeld… Chocolade is leuk, maar mijn vriend eet zelf meteen alles op dus daar heeft zijn familie niks aan :wink:

Dat heb ik inderdaad ook gehoord dat ze helemaal gek zijn van chocolade haha! Mijn vriend gaat ook echt iedere avond naar de supermarkt om chocolade te halen…

Ik dacht dat de meeste vrouwen zo erg waren met chocolade, maar hij slaat alles haha! :smiley:

Ik ga aankomende zaterdag richting Turkije, en als hij zondag vrij krijgt gaan we zondag naar de familie en anders de vrijdag erna… :slight_smile: erg spannend, haha de zenuwen beginnen al te komen! :stuck_out_tongue:

Bianca dan zit je met cocola altijd goed als zij het niet lusten dan geven ze het wel weg hoor het krijgt altijd een bestemming :slight_smile:

kan me voorstellen dat de zenuwen komen, maar ik zou me niet druk maken! vraag even aan je askim hoe de ontmoeting zal gaan zoals bijvoorbeeld wel of geen hand/hoofd kus!

groet mutlu!

Dat zegt hij ook inderdaad… Heb ze wel al gezien via webcam, en ze willen me erg graag ontmoeten… :slight_smile:

Ik laat het maar gewoon op me af komen… komt dan wel goed!

Tip: met chocolade wel altijd uitkijken. Hier kunnen namelijk dierlijke (en dus varkens) vetten inzitten en is dus niet halal.
Zelfde geldt voor drop en spekjes :wink: Geloof dat zij bij D*rk van der Broek wel halal drop/spekjes etc hebben :wink:

Ik ook delftsblauwe dingen meegenomen, stroopwafels vallen ook altijd in de smaak :wink:

Dat is een erg goede tip… Nooit bij nagedacht dat het zelfs daar in zou kunnen zitten!

Nee ik in eerste instantie ook niet :wink:
En tsja je Turkse schoonfamilie waarschijnlijk ook niet omdat het in Turkije natuurlijk automatisch halal is, de chocola daar. Maar toch handig om te weten :wink:

klopt wat je zegt miss may en de zeebanket van de liddl is er vrij van!!! daarom neem ik die altijd!!!

Volgens mij staat er dan toch transolie op de verpakking? Ik zoek altijd dingen met plantaardige olie/vet :wink:

hihi ik heb ook wat aan dit toppic,want ik zat met dezelfde vraag:cheer: Ik ga Sezgin’s moeder en oma ontmoeten in december dus wil ook graag wat meenemen. Sezgin heeft me aangeraden een hoofddoek te kopen,omdat dit teken van respect is enz. Ik kwam eerst met idee om parfum mee te nemen,maar dat mag niet want daar zit alcohol in :open_mouth: Helemaal niet bij nagedacht dus! Maar van dat delfs blauw is ook kei leuk,ik ga snel eens bij de xenos kijken:zon02: Die zeebanket van liddl is toch met die figuurtjes ofniet? schelp en dergelijke :smiley: Dan kan ik die meenemen voor bij de koffie ofzo haha lol2