Wat kost uit eten in Gambia?

Beste lezers,
Het is 5 jaar geleden dat wij Gambia voor het laatst bezocht hebben en nu willen we graag weer terug. Kan iemand ons vertellen wat uit eten gaan kost? De vorige keer hebben we vaak gegeten bij ali baba. Op het internet is niet veel terug te vinden over prijzen van eten en drinken in restaurants en we willen toch wel een inschatting maken hoeveel geld we mee gaan nemen.
Alvast bedankt

Op de Senegambia strip, waar Ali Baba dus ook zit, ga je uit eten voor 20 euro. Met z’n tweetjes dus… Een biertje kost je ongeveer een euro.

http://www.freewebs.com/alibabarestaurant/IMG_3795.JPG

Wij rekenen altijd 50 euro pp per dag. En als je dan geen verre trips gaat maken houd je daar aan het eind van je vakantie meestal flink van over is mijn ervaring.

Al enig idee waar jullie heen gaan? Leuk dat jullie weer terug gaan!

Als je nog een goede gids zoekt kan ik nog een hele goede voor jullie regelen :wink:

Groetjes,
Erwin

Hoi Erwin,
Bedankt voor je antwoord.
We verblijven in Holiday beach resort in Kololi. De vorige keer hebben we in het Senegambia gezeten, en in 2002 in Badala Park. Ik ben wel benieuwd hoe het holiday beach is. Op zoover staan alleen maar “oude” ervaringen. We willen wel excursies gaan doen, maar wat we precies willen is nog niet zeker.
Op zeker niet met de nederlandse touroperator!
Over de gids neem ik nog wel contact met je op, Klinkt erg interressant.
Vera