Reisgenoot Gambia gezocht

Wie wil met mij samen een 13 daagse reis naar Gambia boeken, hotel Senegambia Beach. Reis kost euro 299,00 p.p. (als 2 personen samen boeken) en als ik alleen de zelfde reis boek kost dat 827,00 Bedoeling is in ieder geval samen boeken en inchecken dus. Geen kamer delen, er zal dus nog een kamer in hetzelfde of ander hotel bijgeboekt moeten worden voor 1 van ons, kosten 10 euro per nacht ? Die kosten samen delen. Samen optrekken eventueel in overleg, maar zeer gedeeltelijk.

**Hallo!!

Ik vroeg me af in welke periode je het liefst zou willen gaan en of je al bekend bent in Gambia??
grroetjes**

Heej… weet je zeker dat het maar 299 euro is?? Voor dat geld kan je toch niet eens een vliegticket betalen?? Als het zo is ben ik zeker geïnteresseerd :slight_smile:

Groetjes, Merijn

he Merijn wil jij naar gambia??
en ben je er al eens geweest??
groetje saskia

Originally posted by Cris@02-10-2003, 22:02:26
** Wie wil met mij samen een 13 daagse reis naar Gambia boeken, hotel Senegambia Beach. Reis kost euro 299,00 p.p. (als 2 personen samen boeken) en als ik alleen de zelfde reis boek kost dat 827,00 Bedoeling is in ieder geval samen boeken en inchecken dus. Geen kamer delen, er zal dus nog een kamer in hetzelfde of ander hotel bijgeboekt moeten worden voor 1 van ons, kosten 10 euro per nacht ? Die kosten samen delen. Samen optrekken eventueel in overleg, maar zeer gedeeltelijk. **

:slight_smile: Ja Ik ben al in het Senegambia Hotel geweest.

Ik wil eind november / begin December terug.

Waar kun je die trip voor 299 boeken ?

Het is volgens mij onmogelijk om voor die prijs naar Gambia te gaan , dan mag jij de toeroperator door mailen . groet abdoe.