*quote:*Tijdens het laatste verblijf bij vrienden aldaar maakte we een mix van Mehkong Whisky, sprite, M-150 of Redbull en wat uitgeperste limoentje’s dit in een grote kan met nam keng(ijsblokjes), even de juiste verhouding zoeken tussen niet te zoet of te zuur, maar wel voldoende whisky .
Dit is me tot nu toe het allerbeste bevallen, vooral de volgende dag.
[/quote]
Wat is dit nou voor een mix, Jan, een survivaldrankje???
Hoi Ton,ik denk als ik dat drankje van Jan drinkt,dat ik s’morgens met een kater rondloopt!maar ik ga het is proberen,als ik in bkk arriveer.Ik moet dat weten hoe dat smaakt!!Jan nog ideén over bepaalde Thai shakes?laat maar komen zou ik zeggen!gegroet Ton en Jan! georgessiam.
Wat is dit nou voor een mix, Jan, een survivaldrankje???
Ton
[/quote]
Ton,
Dit is echt heerlijk als je de juiste verhouding mixt, je neemt een flinke glazen kan en daar maak je het in aan, en omdat het natuurlijk met die aangename temperatuur daar ook koel moet blijven in je glas doe je daar ook nog een paar ijsklonten in, wanneer de kan leeg is snel weer een nieuwe aanmaken, gelukkig niet honderd keer naar de toilet zoals met bier en de volgende dag geen hoofdpijn of een heng(kater in thai).
Men neme een klein glaasje Jagermeister, deze zet je in een normale cola glas welke zo gevuld is met Redbull dat het net onder de rand blijft van het glaasje Jagermeister als je deze in het cola glas zet, en dan mik je dat in een keer achterover je keelgat in, BOM.
Ja Thais en alcohol…
Op de fles jagermeister staan een eland afgebeeld met een giga gewei, zo ongeveer voelen je oren ook aan nadat je het glas leeg hebt :lol:.
Ik denk Jan dat je vermaarde"jagerbom"te hoog is gegrepen voor mij,ben mijn leven nog niet moe,ha ha ha !Maar Mekong whisky+sprite+redbull ga ik zeker proberen!Bedankt voor je info! gegroet:georgessiam.
Ik denk dat Jan me “zat” wil maken in bkk,ha ha ha !!Maar ik kan tegen een stootje,natuurlijk zal er meer Whisky in mijn glas zitten dan sprite!Jesus,JAN je maakt me al waterachtig,spijtig dat ik nu geen glaasje Whisky kan drinken met één klontje ijs,Ik moet binnen het uur gaan werken(veiligheidsfunctie)groetjes,thomas en Jan! georgessiam
Als het je een troost kan zijn Frank,heb het verleden maand ook gehad(stroompanne)met nare gevolgen achteraf(kon 4 dagen niet inloggen)dit ff off topic gezegd!!en nu een bocht van 180graden,en we belanden terug bij de topicvraag!Heb jij al san miguel gedronken,en wat vind jij er van?ik vind het maar niks,precies water met schuim! groetjes:georgessiam.:dag:
Ik zie mij al zitten aan het strand,en met de cocktailmix van Jan aan mijn lippen,mag er niet aan denken,ha ha ha !sorry Jan(knipoog) groetjes:georgessiam.