ik heb op Praag gestemd. maar het verbaasd me dat Budapest boven aan staat.
ben in budapest geweest, maar ik vond het helemaal niet zo bijzonder. Alleen maar drukte. Er waren wel wat bijzienswaardigheden, maareh niet echt super. In praag, dat is pas een stad! mooie gebouwen, alles wat een stad moet hebben is praag! daarom mijn stem op praag
Ben in geen van de steden geweest, maar heb ze wel allemaal wel al eens bestudeerd voor school en dan komt Praag er bij mij het beste uit. Verder heb ik wat met Parijs, mijn nummer 1 hoofdstad, waar ik overigens wel geweest ben. Dan hebben we nog Stockholm, Oslo, Kopenhagen, allemaal Scandinavische hoofdsteden die me erg leuk lijken. Duur maar leuk en ook interessant voor jongeren. Athene lijkt me verder ook leuk. Eh tsja er zijn zoveel leuke steden over… Moskou, Vilnius enz enz.
Van de 4 genoemde steden nog nooit in Praag geweest, dus daarover geen oordeel nog… Maar heb Madrid gekozen. Ben daar deze zomer een aantal dagen geweest en het is een schitterende stad!! Beviel me veel beter dan Boedapest en London uit dit rijtje (en bijv. Parijs die ik zowiezo mis als keuze)
Ben maar in een van die steden geweest
En dat was Boedapest, Mooie stad niet echt overdreven
Alleen erg veel zwervers maarja dat heb je overal wel maar niet zo opvallend
En veel dingen zijn alleen in het hongaars aangegeven
Londen trekt mij ook wel wil er graag een keertje heen
Uhm uit dit rijtje dan London. . .maar op #1 staat hier toch echt Parijs.
En op #2 Helsinki, maar ik ben beetje van frankrijkgekte overgeslagen naar Finlandgekte
MADRID natuurlijk!! Madrid heeft alles in zich…Heb hier gestudeerd aan de universiteit en daarvoor een talencursus gedaan bij AIL Madrid. Was echt fantastisch en ben nu blijven plakken in Madrid, een stad waar iedereen wordt gewaardeerd en waar elke seconde van de dag wat te beleven is!!!
Heb al veel steden bezocht ,maar Dublin heeft alles te bieden zoals:
Supervriendelijke mensen waarmee je makkelijk contacten legt indien wenselijk.
Waar vind je bergachtig gebied met mooie natuur, keltische graven en ruines net om de hoek? Dublin.-> Wicklow mountains.
Eet en drink mogelijkheden in overvloed.
Uitgaan in Temple bar is een belevenis.
uIt dit rijtje - Londen, alhoewel ik Madrid nog moet checken- maar ook ik ga voor Wenen, twijfel op het moment of ik weer terug ga, maar ik voel me echt a Wiener!