Wat is jouw Bolivia moment?

1. Samaipata: motortocht Ruta del Che
  2. Samaipata: condor hike
  3. Salar Uyuni
  4. Death road
  5. mooie steden: La paz / sucre
  6. roadblocks en 's nachts uit de bus gezet worden
  7. als enige toerist in een buitenwijk van Santa Cruz
  8. mijnen van Potosi: indrukwekkend, maar doe ik niet nog een keer

Win gratis het boek ‘100 mooiste schatten van Latijns Amerika’! Ben je 21 jaar of ouder en hou je van reizen? Het enige wat je hoeft te doen is mij te helpen met mijn afstudeeronderzoek door onderstaande enquête over Colombia in te vullen. Het invullen neemt zo’n 5 tot 10 minuten in beslag. Alvast ontzettend bedankt!!

http://www.thesistools.com/web/?id=343057

Ehm, verkeerde land!

Nee hoor! Ik ben gewoon op zoek naar reisliefhebbers :slight_smile: Maakt niet uit welk land!

We hebben Bolivia in 2010 bezocht tijdens onze wereldreis met als 2 hoogte punten Salar en de dodeweg
Zie meer van onze wereldreis op www.2globetrotters.nl

We hebben Bolivia in 2010 bezocht tijdens onze wereldreis met als 2 hoogte punten Salar en de dodeweg.
Zie meer van onze wereldreis op www.2globetrotters.nlIMG_0055.jpg

IMG_0055.jpg

1. Uyuni en dan met name het gebied ten zuiden van de zoutvlakte. Neem een 3-daagse tour.
  2. Trein Sucre - Potosí.
  3. Sucre. Heerlijke, rustige stad om bij te komen.

Potosí vond ik niet veel aan…

Het Boliviaans Carnaval in Oruro!
http://ontdekbolivia.nl/beleef-de-carnaval-van-oruro-bolivia/

Voor mij ook absoluut de zoutvlaktes!
Zo uniek en surreëel :+1:

Als reisbegeleider zeer vaak de “hoogtepunten” van Bolivia bezocht

• Copacabana (en het Titicaca meer),
  • La Paz (en de Death Road),
  • Potosí (en de mijnen),
  • Sucre (en omgeving),
  • Uyuni (en de Salar)
  • Rurrenabaque (en het Paque Nacional Madidi)

Maar het mooiste… De Misiones Jesuíticas (ondanks dat ik niet gelovig ben).
Wat een prachtige omgeving, fantastische kleine dorpjes, zeer gesteld geraakt op San Ignacio de Velasco met z’n ijszaakje naast de kerk, grote groene plaza, en geen toerist in de wijde omtrek te bekennen (wel wat buiten het seizoen geweest, eind november tot begin december). Ook de Santuario in Chochís is ont-zet-tend mooi, de bus reizen tussen de plaatsen niet al te lang (maximaal 5,5u in een bus gezeten) … En dan vergeet ik Aguas Calientes bijna, ook fijn om een dag te liggen koken in de rivier terwijl kleine visjes aan je voeten kriebelen!

Baal nog steeds dat ik terug naar m’n werk moest, ik wilde nog wel doorreizen. Volgend jaar misschien Tucavaca en door richting de Pantanal!