Wat is je favoriete Internationale keuken?

Ben jij verzot op de Italiaanse keuken,of lust jij graag een thaise Padthai?
Wat is je favoriete Internationale keuken?Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen.

De Russische keuken staat er niet eens tussen? Nah, natuurlijk is dat mijn favoriete keuken…
Ik mis mijn grechka 's ochtends, lol.

Ik hou ook wel van Italiaans, maar dan de standaard pasta’s en pizza natuurlijk.

De Griekse keuken bevalt me ook wel, alles met genoeg tzatziki is goed!

Aangezien het feit dat ik een heel slechte eter ben (ik lust weinige recepten), toch is me gelukt om van hier en daar iets lekkers te vinden.
Groetjes
Sopirla>>>

De Turkse maaltijden vond ik smakelijk. Niet zozeer in een restaurant maar bij vrienden gekookt.

Wat eten betreft, heb ik altijd miserie mee gehad. Nu nog…onlangs naar de dokter geweest en ik ben 20 kilo ergens kwijt (ik zal het gaan zoeken als het weer meevalt!); ik zit in een moeilijke periode: ik vergeet te eten regelmatig, maar het is hier een heel heisa geweest en nu ben ik verplicht om te eten ! een echte calvarie…ik wens het aan mijn grootste vijanden niet !
Groetjes
Sopirla>>>

Nu ikzelf ben verzot op thai’s eten,vroeger toen ik nog getrouwd was met een thaise,aten we elke dag Thais eten.
masserman khai,padthai,papaya po pok!(echt pittig eten)thom yan khung etc…

Hi Georgie
Ik gun iedereen een fijne maaltijd, het is alleen spijtig dat ik een moeilijke eter ben.
Er zijn massa’s dagen dat ik vergeet te eten (geen honger en de “forum”). Ik ben verslaafd geraakt aan de “forum” en hier gaat alle vrije uren. Begrijp je?
Groetjes
Sopirla>>>