Beste Lezers,
Een wederkerend onderwerp in deze donkere dagen…
Ikzelf ga met moeders naar mijn broer en vriendin op 1e kerstdag,2e kerstdag met moeders samen genieten van een konijn…
Wat gaan jullie doen?
Beste Lezers,
Een wederkerend onderwerp in deze donkere dagen…
Ikzelf ga met moeders naar mijn broer en vriendin op 1e kerstdag,2e kerstdag met moeders samen genieten van een konijn…
Wat gaan jullie doen?
1e kerstdag koffer pakken, 2e kerstdag bij mijn broer, daar blijven slapen en dan: off to Schiphol!
Naar hotel in Noordwijk, 1e dag met kids en kleinkids, tweede dag komen daar mijn moeder, broer, schoonzus en nichtje bij, gezelli ![]()
Net besloten eerste kerstdag met de kinderen eens iets heel anders…kerstbowlen en daarna steengrillen…voor het eerst een hele andere kerst.
2e kerstdag naar paps…hubs en ik dan…paps is niet in kerstsfeer zegt hij, dus ik ga hem niet iets opdringen…we gaan gewoon gezellig een bakkie doen dan bij paps.
Zoals bijna ieder jaar moet ik werken, eerste kerstdag ben ik 's avonds thuis, komen de kinderen en broer en schoonzus zus met het gezin. Denk dat het gourmetten wordt. Tweede kerstdag 's avonds werken, wel uitgebreid kerstontbijt en gaat hub bij zijn moeder eten
Wij gaan voor het eerst sinds 3 jaar met de feestdagen op vakantie naar Nederland!!
Ik ben wel wat vaker alleen terug geweest, maar nu weer voor het eerst samen met man en kindjes. We verheugen ons er erg op en lijkt me al heerlijk om al die kerst-etelages en - versieringen weer eens te zien.
We maken er een gezellig familiefeest van met eten, drinken en wat kadootjes onder de boom voor de kinderen.
Geen spectaculaire plannen dus, maar voor ons al bijzonder genoeg!
Prettige feestdagen!
Kerstavond lekker thuis met ventje gourmetje doen
Kerstdag moet hij werken en 26ste wordt dan gevierd voor de EERSTE maal bij mijn schoonzus. Hoef ik eens lekker niet zelf achter de potten te staan. Hoewel …
Zij zorgt voor het aperitief en de hapjes (die ze gaat halen bij de traiteur, lekker makkelijk)
Schoonmama en ik maken het voorgerecht : Sint-Jacobsschelpen
Ik maak het hoofdgerecht en ook het dessert.
En dan zeggen dat het is om mijn knie en dij te ontlasten ! Had het dan nog liever zelf thuis gedaan (kook niet zo graag in een vreemde keuken), maar ja, we maken er dan maar het beste van. Is tenslotte Kerstmis en had geen zin om er ruzie over te gaan maken.
Ik wens in elk geval iedereen een Zalig Kerstfeest toe !
Ik neem op kerstmis zelf ,het vliegtuig in Antaly richting Belgie.Ik wil kerst en Nieuwjaar samen doorbrengen met mijn dochter en kleinkinderen in Belgie. Dat word dus een gezellig terug zien van de familie, thuis feest vieren en veel winkelen in Belgie. Ik blijf er 2 weken en dan daarna terug Turkije, Kusadasi.
Aan allen een zalig kerstfeest ee een gezond en gelukkig Nieuwjaar 2OO9.
Laat het forum volgend jaar nog groeter worden.
Groetjes en beste wensen en plezier met de feestdagen van uit Kusadasi,
Franka
1e kerstdag lekker thuis… Met mams… paps moet werken… 's avonds gourmetten en 2e kerstdag einde van de middag en avond naar mijn broer… verder niks!
Wij ook niets bijzonders. Kerstavond gourmetten met de kinders en de andere dagen schuiven we wel ergens aan, of gaan lekker uit eten. Ik heb er verder ook weinig mee.
Zie wel wat we gaan doen, of… laten ons spontaan verrassen!!! :idea:
Nou ik heb het even bekeken en ik denk dat ik kerstavond bij Kaylo langs ga en dan 2de kerstdag ook, tenminste ik nodig mijzelf uit.
En dan ben ik niet te beroerd om ze met 1ste kerstdag met rust te laten en doe ik iedereen.
Nee gekheid:
ik ga 1ste en 2de kerstdag werken. En wat de plannen daarna zijn??? ik weet het niet.
groet
Ik eerste kerstdag bij paps en mams eten
, en tweede kerstdag… uhh nog niets gepland… Dus maar eens kijken.:king:
Jac : altijd welkom hoor !!! :kus:
Momenteel nog geen wilde plannen, waarschijnlijk lekker thuis en lekker eten ![]()
Iedereen Fijne Feestdagen !!!
Groetjes Dicle