Zijn jullie al een beetje in kerststemming?
Wie viert er nog meer kerst in GB dit jaar?
En hoe vier je het?
Het wordt mijn vierde kerst in Engeland. Ik ben inmiddels verslaafd aan mince pies, noem gluhwein mulled wine en gewend aan de christmas pudding.
Wij gaan dit jaar naar mijn zwager in Surrey en hebben dan op christmas day een groot diner, met hulp van Waitrose en Mark en Spencer, seafood platter, turkey en dessert.
En op boxing day gaan we meestal een lange wandeling maken. Verder kijken we films en spelen we spelletjes zoals scrabble en cluedo.
Ben wel benieuwd hoe anderen kerst in GB vieren. Zowel als reiziger of resident.
Laat het ons weten :dag:
Het was voor mij de eerste kerst in Engeland. En wegens geen geld ook helemaal niet terug naar Belgie gegaan, zelfs niet voor een dag!
Op kerstavond hebben we niets gedaan - moe van het winkelen voor kerstdag (grote kalkoen enz). Kerstdag dan heeft mijn vriend de kalkoen gedaan samen met z’n moeder die hier op bezoek was. Kerstdiner dus met vriend en zijn moeder gevierd. Tweede kerstdag heb ik absoluut niets gedaan buiten wat voor de tv gehangen En de 27ste is mijn moeder op bezoek gekomen vanuit Belgie voor een paar dagen.