wat foto's! en een mini-update

(origineel bericht op be-more.nl)

wat foto’s! en een mini-update

Hier een paar foto’s die Asa gemaakt heeft, het is een mini-selectie en alleen van de tour afgelopen zondag dus geen foto’s van mijn project, die komen later nog wel. Eerste foto was het reisgezelschap van zondag, links Wendy, dan Asa en daarnaast Junior. Tweede foto was in de shack waar Junior is opgegroeid, derde foto is van de borrel bij Max’s, vierde foto zijn de gorvernment houses waar je dus naar kan doorstromen vanuit je shack. Vijfde foto is de blankett ceremony van de Zulu bruiloft

Verder vandaag naar het ziekenhuis geweest met de 8 jarige, heb bij het lichamelijk onderzoek gezeten en de HIV test. Da’s heftig… Twee testen tegelijk, wanneer er 1 streepje verschijnt is het goed nieuws, bij 2 HIV positief. Vond het 2 bizarre minuten om door te komen, je weet dat een rotuitslag de rest van haar leven beinvloedt. Gelukkig voor nu negatief maar in haar ’ window-period’ ofwel de incubatietijd dus pas in december volledige duidelijkheid.
O ja, en dat duurde al met al 2,5 uur waarvan een half uur effectief. Volgens degenen die mee waren was dit een uiterst snel bezoek… Mijn god.

Morgen vrijwilligersdag, dan gaan we met alle vrijwilligers in de regio langs bij de verschillende projecten en aansluitend met elkaar eten op een fish-market. Vanavond hier een Braai gehad, ik eet hier belachelijk veel vlees:-)

Het weer is nu heerlijk hier, vandaag zonovergoten en rest van de week is de voorspelling prachtig dus ook dat is genieten!

En nu gaan jullie me een aantal dagen niet meer lezen, genoeg geschreven de afgelopen dagen;)

(origineel bericht op be-more.nl)