Wat drink jij het liefst op vakantie?
Is het een lekker biertje of toch liever een cocktail?
Een wijntje of toch liever wat fris.
Welk merk drink je dan,of wat voor cocktail?
Vertel hier wat je favoriete drankje is.
Hey Wendy
Zoals elke Belg die van zijn /haar land houdt, ik ben een bier drinker; als ik op reis ben, liever de plaatselijke bier om te vergelijken.
Een glas frisse witte wijn heb ik ook niets tegen.
En als “high time” is, dan geef me een “Jack Daniel’s” maar niet "on the “roks”; niet vanwege de ijs die gemaakt is met kraantjeswater, maar als een “Daniel” drink, awel het moet niet bezoedelt worden !
Groetjes
Sopirla>>>
Ik drink met name thee
Zowel in Nederland als daarbuiten.
Ik warme gebieden/de tropen gaat vers fruitsap er overigens ook wel in. Avokado juice en mango juice zijn m’n favorieten.
Hey Jenny
De koffie en een grote glas fruitsap is mijn ontbijt; oh…pardon, ik was mijn sigaretten vergeten! Bijna een ramp!lol2
De rest gebeurt over dag of 's avonds.
Groetjes
Sopirla>>>
1 woord, 4 letters: BIER
daar kan ik kort over zijn ![]()
Tijdens mijn vakantie begin ik s’ochtends de dag met koffie.
Overdag drink ik veelal water en vruchtensappen.
Zodra de borreltijd begint geniet ik van een heerlijk wijntje of een heerlijke cocktail:)
Eeeeee…wat brave mensen !
Ja, goed, ik ben niet zo braaf, maar wie kan mij garanderen, als ik de hoek om ben, dat op de andere wereld zal ik vinden wat ik nodig heb?lol2
Cola, daar leef ik echt van tijdens mijn vakanties! ![]()
Een cocktail vind ik ook erg lekker op z’n tijd en tequila gaat er ook goed in.
Afgelopen zomer ben ik eerst 3 weken naar de USA geweest waar ik op cola en water heb geleefd, daarna 10 dagen naar Fuerteventura waar ik ook op cola (en cocktails) heb geleefd. Nu ben ik een beetje aan het afkicken en heb ik sinds ik terug ben nog geen cola gedronken. Mijn doel is om dat vol te houden tot de volgende vakantie, die in januari staat gepland.
Goede morgen, Natha1,
En…wat drink je 's morgens, vandaag, als je opstaat? Ook Cola? Mijn lief, Cola is puur suiker met wat kleurstoffen erbij; en dan moet je ophouden om te vermageren en dan opnieuw Cola…mmmmmmmm…Heb je echte verse fruitsap geprobeerd? In de tropische landen, hebben ze alle soorten en het is goed voor je EN je word niet dikker van…![]()
Groetjes
Sopirla>>>
Sopirla, hoeveel cola ik ook drink, ik val áltijd af op vakantie… Hoe? Geen idee!
's Ochtends bij het ontbijt drink ik trouwens ook wel eens een fruitsap, maar meestal water. 's Ochtends vroeg gaat zelfs bij mij cola er niet in.
Maar op het ontbijt na, drink ik eigenlijk alleen maar cola (soms afgewisseld met water) en dat gaat eigenlijk prima. ![]()
Verse fruitsappen (liefst sinaasappel of ananas) of Coca cola.
Die laatste vooral om geen darmproblemen te krijgen. Vraag me niet waarom maar het werkt echt!
Hi Natha1
In de tropische klimaat, verlies je snel kilo’s, door zweten, je lichaam moet zich aanpassen aan alles, jetlag, meer beweging (snorkelen, duiken, zwemmen, wandelen, enz) en de kilo’s vliegen weg.
Ik weeg nu 55 kg en als ik nu naar de tropen zou vertrekken, als ik terug kom, lijk ik meer op een geest dan op Spoirla, zoals mijn vrienden me zagen voor het vertrek… ![]()
Groetjes
Sopirla
Hi Ontheroad123
eerst en vooral “Gefeliciteerd met je huwelijk”, nog een maand; en dan een mooie reis…( zou ik nog eens trouwen, maar met dezelfde man?!)
Ja, ik heb het ook gehoord, dat Cola helpt tegen “toerista”; de uitleg ken ik ook niet.
Bij me is het anders om: waar ik nog geweest ben, geen problemen van geen aard; ga ik op bezoek bij mijn familie in Roemenië, heb ik direct prijs; en als je denkt dat ik daar 28 jaar geleefd heb…
Groetjes
Sopirla