Wat doen jullie met Valentijnsdag?

Hey Allemaal!!
wat gaan jullie doen met valentijnsdag?:smile:

nix.

Ik zal mijn Valentijn gaan bellen. Zaterdag zie ik hem in Side en zal dan een presentje meenemen.

Mijn valentijn bel ik wel eventjes op aangezien de afstand :lol: en hij heeft me iets opgestuurd, wat is een raadsel, ik zie wel :smiley:

Elkaar verschrikkelijk missen… omdat we het niet samen kunnen vieren(uiteraard).:crybaby:
Maar we hebben al afgesproken dat als m’n vriend volgend jaar in het leger zit, hij de week rond valentijn zal proberen vakantie te nemen en we dan toch samen kunnen zijn… Romantisch toch?:drugged:

Verder heb ik hem 20 valentijns E-cards gestuurd die 14/02 aankomen.:wub:
En we bellen woensdag zeker, mss ff msn… dan nog 22 nachtjes en zijn we weer samen…:wub: :wub: :wub:

x Summa

de afgelopen 2 jaar een sms gestuurd. dit jaar weet ik het niet.
volgend jaar misschien samen met valanetijn :unibrow:

nog 1 dag:D

ik heb hem een paar uur geleden gebeld. we hebben allebei niks over valentijn gezegd. valentijn betekent voor mij eigenlijk ook niks.

ik heb zojuist een valentijns smsje ontvangen.
ik had dit jaar eigenlijk geen zin om zo’n smsje te sturen, omdat het eigenlijk hetzelfde smsje is als anders en ik wilde kijken of hij eerst zou smsen en JA dus :smile: nu moet ik dus wel iets terug sturen :tongue:

Happy Valentine iedereen!!:biggrin:
hoop dat jullie vandaag allemaal een leuke dag hebben, ook al zijn jullie ver weg van elkaar.
ik hoop dat jullie vandaag toch nog veel contact zullen hebben!:biggrin:

Xxx Mariska,

Mariska
wat heb je zelf gedaan of gekregen met valentijn?

hey,
ik had een kaart en een dvd :smile: gewoon een kleinigheidje