Valentijn..

Ja ja valentijns dag komt er weer aan. De dag om je geliefde of stille liefde te laten weten hoeveel je van hem haar houdt of hoe lang je eigenlijk al stiekem verliefd bent!:wub::wub::wub:

Ga jij wat doen aan valentijn?
Ben je al druk aan het shoppen voor DE KAART om te sturen naar je askim, of ga je iets anders sturen.

Of vindt je het zware onzin en doe je er helemaal niks aan?

Laat het hier weten en wie weet dat er wel zulke orginele dingen komen dat we allemaal inspiratie krijgen :slight_smile:

:wub::wub::wub:

Ik vind persoonlijk Valentijn de grootste onzin die er is. Heb er nooit aan meegedaan en ga dat ook niet doen. Ik vind het echt weer een commercieel iets wat een paar jaar geleden uit Amerika is komen overwaaien om de winkelier te “spekken”. Wat mij betreft is er geen speciale dag of tijd om iemand te laten weten hoeveel je van die persoon houdt. Zoiets zeg je op dat moment uit je gevoel of hart en niet omdat het valentijn is. Maar dit is uiteraard mijn mening…

Ook ik vind Valentijn onzin, het is de dag van de liefde, maar als je dat alleen op die dag laat blijken dan vraag ik me weleens af wat de liefde dan nog inhoudt.

Nee, ik stuur liever gewoon om de paar weken een kaartje/brief, dan speciaal op valentijn. (Al hebben ze dan vaak wel veel leukere kaarten in de winkels te koop, dus koop er altijd dan een stuk of 5 op voorraad).

weet je dat ik dat net zat te denken cyn, dat de kaarten zo leuk zijn met valentijn. Verder heb ik er ook niet echt wat mee, maar stuur er wel altijd 1, maar idd een aantal kopen zodat je ze gewoon af en toe kan sturen is wel handig!

Mutlu: Nou precies… Moet je alleen even kijken of de kaarten wel zonder de zin: happy valentines day zijn :wink:

hehehe nou idd, zou net weer iets voor mij zijn :wink:

Hmmm ik moet zeggen dat ik ook absoluut geen fan was van Valentijn, en het net zoals de andere meiden een commerciële bedoening vond. Met mijn ex heb ik het nooit gevierd, hoewel we die dag dan misschien wel eens iets lekkers gingen eten.

Maar toen K me vroeg of ik met Valentijn niet kon komen dacht ik toch even van ‘hmmm het heeft wel iets romantisch’ :smiley:

Het zal er dus van af hangen hoe het hier thuis verloopt, maar als ik kan kiezen zou ik liever met z’n verjaardag gaan de week ervoor, en dan zal ik hem misschien wel een lief kaartje sturen ofzo…

Maar ik ga akkoord met de andere meiden dat je elkaar altijd moet laten zien dat je elkaar graag ziet!

Dit is trouwens het kaartje dat ik hem met kerst gestuurd heb:

staat nu op z’n kast :slight_smile:

(Mutlu ik weet wel niet of ik zo’n link mag posten?)

ach als het niet mag, hoor ik het vast wel :wink: en dan haal ik hem netjes weer weg!

Ah ok :slight_smile: vind het nu toch zzooooo’n schattig kaartje dat ik het wou delen :smiley:

Volgens mij mag je dit gewoon posten hoor… Je maakt geen reclame voor jezelf namelijk… :wink:

Geen idee OF we iets gaan doen, want we zijn 19 februari 2 jaar getrouwd, dus dat is al een feestje op zich :wink:
Meestal zorg ik wel voor een kleinigheidje voor mn moppie! Al is het maar een uitgebreide lekkere gekookte maaltijd, speciaal ontbijtje of een kleinigheidje om nog even EXTRA mn liefde te tonen (al doen we dat elke dag wel haha!). Mn mannetje had vorig jaar mooie rozen voor me meegenomen :smiley:

Missymay wow 2 jaar getrouwd al bijna :smiley: wat gaat de tijd snel! Heerlijk hoe dat je het zegt dat jullie je liefde nog elke dag tonen :smiley: zo moet het!! :wink:

Ik doe dus ook niet mee aan Valentijn, al zal ik men liefje wel extra hard missen, mede omdat ik dan nét terug ben uit Turkije (jammer genoeg) =( ! Maar goed, we gaan 16 dagen lang ‘valentijn vieren’ samen :smiley: hihi!! (maar dan niet op de dag zelf :p)

@Fieeh jammer dat jullie nét niet meer samen zijn :frowning: Maar inderdaad, gewoon de andere 16 dagen elke dag de liefde vieren haha :wink:
En ja jee 2 jaar, schiet echt op he hahah! vreemd !Maar ook omdat ik natuurlijk pas een dik jaar samen woon met hem haha! :wink:

Meiden… Blokker schijnt erg leuke kaarten te hebben voor 1 euro een grote en 50 cent voor een kleinere… Mijn mams werkt daar… dus die zei meteen… Je moet maandag even komen… kun je inslaan… Ik betaal nu gewoon 3euro per kaart…

joh ik wist niet dat turken ook wisten wat valentijn was. ik zal zijn adres is vragen kan ik ook kaartjes sturen dat is kei gaaf! hoeveel postzegels moeten er eigenlijk op?

Je woont in Nederland toch? Dan is het 77 cent (of 79?)

de action heeft ook veel leuke kaarten! En Cyn…hmm maandag maar ook even bij de blokker kijken dan :slight_smile:

Valentijn is inderdaad een beetje overdreven overgebrachte hype vanuit Amerika…maar vind wel dat het toch leuk is deze dag wat liefs te laten weten aan je vriend/vriendin…Nu is dat elke dag natuurlijk belangrijk maar ook deze dag.

Gelukkig ben ik deze valentijn samen, dus dat zou wel goed komen :slight_smile:

Vorig jaar ging B een liedje spelen op zijn gitaar, dus dat was zeker erg schattig!

De kleine gebaren zijn juist het leukste dan toch! :wub:

Dat M. en ik 11maanden in love waren en samen waren in het hotel, toen had hij de tafel laten reserveren aan het strand… met bloemetjes op tafel… dat soort dingen vind ik dus echt geweldig!

Action… Mm ook maar even snel heen dan… Vanmorgen bij Blokker 3 grote kaarten gekocht… :slight_smile:

Ik vind valentijn ook niet zoveel hoor. Het enige leuke is dat de xenos dan vol ligt met roze spulletjes en laat ik dan nou net inkopen gaan doen voor mn kamertje ^^