Valentijnsdag...

Over 2 weken is het weer zover, Valentijnsdag…
Gaan jullie nog wat bijzonders doen??
Ik zelf stuur altijd, heel orgineel, een kaartje…

Liefs linda

Nee, ik doe er eigelijk niks aan… Ja alleen even bellen als dat kan… ( het leger natuurlijk… ) En een kaartje… maar die stuur ik altijd al… Maar nu misschien een ‘speciale’… :smiley:

Groetjes Yoella…

Ik had gezien dat je bij de kruidvat ( www.kruidvat.nl ) kaarten kunt maken… Met een eigen foto erin… en dan bijv. een hartje erom heen… echt heeel leuk…!! Alleen je kan ze alleen binnen nederland sturen… Dus toen dacht ik… Ik stuur hem naar mezelf… en daarna stuur ik hem naar turkije… Dus ik alles ingevuld… Kan je alleen met creditcard betalen… tjah, dat heb ik dus niet… Dus die hele kaart gaat niet door… :mad: Dan maar wat anders verzinnen…

Groetjes Yoella…

yoella

Ik heb zo een kaartjes gemaakt voor kerstdag met mn hondje erop, ook via kruidvat wel hier in België maar volgens mij hetzelfde ? Wel, ik heb ze laten toekomen naar de dichtsbijzijnde winkel en ze daar gaan afhalen en ik kon gewoon contant betalen, je moest ze wel per 10 bestellen… voor een 3€ ongeveer, helemaal niet veel volgens mij, mss is dat nog een ideetje ? Succes !

xxx

Het is best leuk om iets leuks voor Valentijnsdag te doen. Alleen is het nu wel erg laat om nog iets op te sturen. Of het komt te laat, of het komt niet aan.
Ik bel altijd op die dag.:love:
Het presentje neem ik nu wel mee, omdat ik toch de 18e ga.

Succes allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

wal leuk fransijn dat je die dag daar bent…nu kan je er echt iets speciaals van maken!! super voor je

ik bel denk ik ook maar gewoon. voor een kaart ben ik miss idd al te laat

groetjes

filiz

uhh filiz…? ik denk niet dat je helemaal goed gelezen hebt… ze gaat de 18de :wink:

ik weet niet wat ik ga doen… neem wel iets leuk mee ben dr een week later…

Ik heb 2 weken geleden al een valentijnskaart gestuurd naar het leger waar hij nu zit,(ook al is het nu mijn ex)hoop dat de kaart wel aan komt.

groetjes

ja franka je hebt gelijk…ik heb het verkeerd gelezen…

maar dan valt hun valentijnsdag maar de 18e :wink:

groetjes

filiz

Sevgilim, Thanks voor de tip… Ja ik had ook al gemailt naar het kruidvat of ik de fotokaarten niet gewoon opkon halen… Maar dat deden ze niet… Ik ga nog even zoeken, of ze nog ergens anders die fotokaarten maken… Maar iig erg bedankt voor de tip. Die kaarten van jouw waren dan nog goedkoper, als die ik bedoel…

Het lukt toch ( bijna ) nooit om de kaarten optijd op te sturen, dat ze op 14 februari daar zijn. En mijn vriend gaat 14 februari weer het leger in na 10 dagen vrij. Dus dan weet hij het adres ook nog niet precies, denk ik. Maar ik ga het iig vragen… :slight_smile:

Groetjes Yoella

haha ok dan is mijn valentijnsdag op de 21ste :wink:

groetjes!!

Lieve Franka, Je kunt Valentijn doen wanneer je maar wilt.

Voor mij is dat iedere keer als ik ga.:love: :love: :love:

hey allemaal ik had mijn pakketje voor valentijn al een tijdje gelden gestuurd en hij vond het super leuk :slight_smile: hij zij zelf dat hij bijna moest huilen echt lief. Nou nog afwachten wanneer ik mijn valetijnspakketje krijg:D .

hihi ja dat is waar :wink:

Viel bijna flauw vandaag… Er lag namelijk een valentijnskaart in de bus… Oh mijn hartje in mijn keel… Was het van een vriendin… Nog lief natuurlijk maar toch een klein beetje een tegenvaller…

Liefs Linda

Toch een lief gebaar van je vriendin.
Veel meiden hopen natuurlijk toch op een kaartje of berichtje van hun vriend.:love: :love: :love:
Nog een weekje wachten en we zullen vernemen wie er leuke berichten heeft gekregen.
Spannend.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Haha… Ja ik ben ook benieuwd…

Victoria… Wat had jij naar hem gestuurd dan ?? :slight_smile: Wel lief van hem hoor, dat hij dat zo zegt tegen jouw !!! Mijn vriend was ook heeel bij met zijn kaarten en foto’s… Ik vond het heel normaal… maar hij vond het helemaal geweldig… Tja, het zijn maar kleine dingentjes, maar ze zijn er wel helemaal blij mee…

Wat hebben/gaan jullie allemaal sturen voor de valentijn ?

Groetjes…

niks… ik wacht af :wink:

groetjes Franka!

@: mizz stylow

ik heb hem wat dingen met harten enzo gestuurd kussetje met i love you en lolly van een hartje een sleutelhanger heeft hij een helft van en ik staat allebei onze eerste letter van onze naam op en ik had een hele grote kaart gestuurd met muziek en nog wa dingetjes kweet al niet meer allemaal. Hij vond het al kei leuk heeft het gehad in zijn verlof thuis. Hij schrok zich wwel rot dat die kaart geluid maakte :smiley: haha. Hij stuurt mij ook een pakketje ben zelf ook erg nieuwsgierig wat hij mij stuurt.

heeft iemand nog ideeen wat ik mee kan nemen voor em, iig iets liefs zeg maar… of misschien om daar iets te kopen, ik iets van ons samen…

snap je… al wil ik dat weer alleen als alles helemaal ok is daar…

maar ideeen kan nooit kwaad…