Wat doe jij tijdens je vakantie in het buitenland?

Wat doe jij het liefste als je op vakantie gaat?
U kan hierboven stemmen in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren!

De hele dag lekker in de zon liggen en bruin worden maar dingen bekijken en leuke dingen doen vind ik ook leuk op vakantie,en 's avonds lekker stappen hoord er ook bij!

Ik kan mij helaas niet voor 100% vinden in 1 van de geboden keuzes.
Wij (mijn vrouw en ik) gaan altijd op reis in een groep van een gekende reisorganisatie. Niet dat wij dat niet zelf kunnen, want dat hebben wij 8 jaar gedaan, voordat wij verslingerd raakten aan onze huidige voorkeur.
De reizen zijn altijd veelzijdig. Soms kiezen wij er voor om op ons zelf op pad te gaan en soms gaan we met de groep mee. Vaker hiking, soms zelfs uitdagend (naar 5000 meter klimmen), soms een stad bekijken, dan weer overachten bij plaatselijke mensen, dan weer een wereldwonder bekijken.
En soms aan het eind een paar dagen aan het strand.
Dat alles neem ik op op video, waaraan ik dan een bepalende film maak. Daar ben ik (ls ik het mag zeggen) vrij bekwaam in geworden. Het nuttige daarvan is dan ook nog, dat ons de vakantie langer bij blijft. Door het maken van de film zie ik alles heel vaak weer eens voorbij komen.

Deze zomer ben ik van plan niet te veel te doen, gewoon lekker op het strand liggen en zonnen. Af en toe eens een uitstapje maken met mijn vriend en vooral genieten. :slight_smile:

Wijn mixen het met strand liggen, shoppen, culturele activiteiten, en avonds terras en mensen bekijken met een borreltje.

Ik heb alles aangevinkt! Ik doe meestal van alles wat, van natuur tot cultuur, van actief tot luieren, van musea tot uitgaan.
Ben nog vergeten ‘Anders namelijk’ aan te vinken, maar ik bezoek ook wel eens vrienden tijdens een vakantie, of soms neem ik taalles. Die stonden er niet bij (net als kookles, duikles etc).