We kennen het allemaal wel…
De Dip Momenten!
als je hem mist, als je net terug bent, als hij net terug is, of gewoon opeens…
Wat doe jij om van je dip af te komen???
We kennen het allemaal wel…
De Dip Momenten!
als je hem mist, als je net terug bent, als hij net terug is, of gewoon opeens…
Wat doe jij om van je dip af te komen???
Goed topic! Ik kan wel wat tips gebruiken! Probeer altijd van alles, maar het lukt niet… Geef altijd mega veel geld uit, maar dat helpt zelfs niet… ![]()
Ik denk om uit een dip te komen…wat die oorzaak ook is je alleen het beste zoveel mogelijk bezig kan blijven. Leuke dingen doen of met vrienden afspreken. En praten met iemand die je goed kent of in het geval met de askims hier in eenzelfde situatie zit.
moeilijk…had er ook altijd veel moeite mee…
op dit moment lekker veel bellen, msn doet je ookvaak weer even goed, maja het moet wel kunnen natuurlijk ![]()
heb ook mn hele kamer vol met foto’s van hem haha!
en ach af en toe even lekker huilen met jullie liedje op de achtergrond, lucht ook op hoor ![]()
dag 1: sluit me zelf op in huis, met allemaal eten en eet en jank en voel me zwaar klote.
dag 2: ga vriendinnen of askim bellen of met vriendinnen of askim praten op msn en ga zoveel mogenlijk werken om de tijd door te komen en mijn gedachten dus verzetten.
dag 3: geef mezelf een schop onder de kont, genoeg zitten treuren tijd om mijn gewone leven weer op te pakken. Dit lukt meestal, peptalk voor mezelf en gaan met die banaan.
als de dip echt extreem is, ga ik dag 1 en 2 eten en janken en daarna bellen en kletsen en werken en daarna mezelf een schop onder de kont geven!
Als ik net terug ben probeer ik gewoon zoveel mogelijk te praten over hoe tof en geweldig het was! Als ik er dan aan terugdenk ben ik altijd blij!
De dag erna ga ik uitgebreid douchen, scrubben, kapper, nagels,… Doet me altijd beter voelen. En smsen, bellen, chatten met askim.
De dag daarna heb ik altijd een enorm dipje en ga ik op alle sites kijken voor naar TR te gaan en boek ik m’n volgend tripje daarheen!Instant happiness!!! ![]()
En meestal gaat het daarna wel beter… Aftellen naar de volgende keer, hard werken, goed sparen, uitgaan, toffe dingen doen… Zo weinig mogelijk piekeren en denken aan onze toekomst!
Ik sluit me aan bij Druifje
zo snel mogelijk een nieuwe datum plannen om naar uit te kijken ;)dat helpt altijd het beste!! ![]()
Gelukkig duren mijn dipjes nooit erg lang maar als ik een dip heb blijf ik lekker thuis, ga ik het liefst naar een zielige film kijken of muziek luisteren als het nodig is lekker uit huilen en dan is het ook zo weer weg :D.
ik ga drinken met vrienden tot het over is ![]()
tja drinken is natuurlijk ook een manier en voor dat moment is het opgelost, maar de volgende ochtend heb je toch een rot gevoel, zowel van de kater als van het gemis, dus niet mijn manier!
Mijn Askim is naar 2 weken hier te zijn geweest 4 dagen geleden weer vertrokken naar Turkije.
Ik mis hem ontzettend erg, en aan mijn enorme dip lijkt maar geen eind te komen. Wat ik vooral op dit soort momenten doe is contact met hem zoeken. Helaas kan dat niet elk moment van de dag i.v.m zijn werk.
Soms vind ik het heerlijk om mijn tranen helemaal de loop te laten gaan op een zielig nummer, of op ons eigen liedje.
Verder probeer ik vooral terug te denken aan alle mooie momenten samen.
En afleiding zoeken werkt altijd!
AFLEIDING is het enige wat helpt bij mij even je gedachten op wat anders en ik denk ALTIJD er is MEER in het leven dan alleen je man dus geniet nu van andere dingen. Accepteer dat je je nou eenmaal nooit zo volledig zal voelen als dat je je voelt als hij wel bij je is maar dat het niet het einde van de wereld is en dat je zonder hem ook geluk kan ervaren en er dingen zijn om te lachen!!!
Ik heb nog nooit op liedjes gehuild of dat soort dingen wel dat diepe lege gevoel van binnen als je denkt SH*T nu heb ik hem echt even nodig naast me en dan kan dat niet
maar goed… gedachten verzetten doorgaan en hem dan later weer over de telefoon spreken waardoor je je beter voelt.