Ik ben een gezellige jongen van 21. Aangezien al mijn vrienden al met hun vriend/vriendin op vakantie gaan, geen geld hebben of niet verder kijken dan de discoteken van loret probeer ik op deze manier een leuke reisgenoot (m/v) te vinden. Ik reis graag en heb al aardig wat landen gezien. Het soort vakanties dat ik het liefste doe zijn vakanties waarin tijd is om lekker te relaxen maar ook tijd is om dingen te bezoeken en te ondernemen. De Antillen, Gambia, Griekenland en de Canarische eilanden staan op mijn lijstje van landen die ik nog graag wil bezoeken. Aangezien ik nog studeer en op dit moment vakantiewerk doe zit ik wel vast aan bepaalde periodes. Het gaat hierbij om eind augustus en midden oktober. Heb jij zin om mee te gaan dan hoor ik het graag.
Ej Koen, wanneer wil je gaan in augustus? Ik ga over een week 2 weken backpacken in Portugal met een vriendin, maar begin september zou ik wel nog weg willen. Kan jij dan ook of zit je aan je studie? En hoelang wil je gaan? want die landen die je noemt wil ik ook graag ontdekken.
Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Annabelle, 20 jaar. Ik heb mijn opleiding al een jaar geleden afgerond en ben daarna gaan uitzendwerken. maar aangezien ik echt niet weet wat ik wil en ik dolgraag meer weer ontdekken in deze wereld, wil ik graag reizen. Ik hou van cultuur en nostalgische dorpjes. Ik ben niet iemand die kilometers gaat wandelen, het moet wel leuk blijven haha. maar een combinatie van relaxen, cultuur, rondtrekken lijkt me wel gaaf! Verder kan je op mijn profiel nog dingen over mij lezen. Ik hoor het wel!
Groetjes Annabelle
Heej Annabelle
Ik zat zelf te denken aan de laatste week aangezien ik tot en met 22 augustus werk. De reizen kunnen helaas niet langer duren dan ongeveer 10 dagen door m’n studie
september zou ook nog wel kunnen als ik dat een beetje plan met studie komt dat wel goed. Aan hoe lang zat jij te denken en heb je een voorkeur voor een land? Ik hoor graag van je