Reisgenootje voor de zomervakantie gezocht!

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die deze zomer met mij voor ong. 2 weken op vakantie wil.
Ik denk dan aan een wat verdere bestemming, bijv. Nederlandse Antillen, Amerika ergens in die buurt. Relaxen, beetje cultuur, zon, zee, snorkelen en zwemmen etc.

Ik ben 19jaar en op dit moment werk ik op de buitenschoolse opvang. Na de zomer ga ik pedagogiek studeren in Leeuwarden. Ik woon nu nog thuis in Zeist.
Heb in april/mei 5weken door Europa gereisd en wil nu dus nog even lekker weg in de zomer.
Ik kan mijn vakantie heel goed plannen, maar dacht zelf aan Augustus…Maar juni of juli is ook een optie.

Kijken of we een goedkope vlucht ofiets kunnen vinden, met leuk hotel, leuke locatie.

Wie wil???

Jitske.
jitsketje@hotmail.com

Up!!! Hoop op nog meer leuke reacties.

Binnen Europa vind ik ook erg leuk, dus als je dat in je hoofd hebt, kan je ook reageren!

Hey Meis,

Wij (groep meiden tussen de 17-21 jaar) hebben elkaar hier op Wereldwijzer leren kennen.
De bedoeling is om met de hele groep begin Augustus 2 weken naar Alanya-Turkije te gaan.
Hiervoor gaan we elkaar ontmoeten op 21 juni in Amsterdam.
Onze vakantie is een mix van ontspanning, dingen zien, shoppen, lekker eten en stappen :slight_smile:

Lijkt dit je wat en wil je ook mee (of de 21ste kijken of het klikt) laat dan even een berichtje achter.
Je kunt me natuurlijk ook mailen op [EMAIL=“xxxmartine21xxx@hotmail.com”]xxxmartine21xxx@hotmail.com

Hoe meer meiden, hoe gezelliger natuurlijk.

De bedoeling van de 21ste is dat we elkaar leren kennen voordat we op vakantie gaan, dus een drankje en een praatje… klikt het dan boeken we in een internet café… Augustus begint dichtbij te komen… Zon, zee & Strand!

Mocht je het niet aanspreken, dan wens ik je veel succes bij het verder zoeken!

Groetjes Martine

Hey Jitske,

Ik heb vanaf nu 3 weken vakantie en zie het wel zitten om naar de antillen te gaan! Ben vorig jaar ook geweest en heb een adresje voor 25 euro per nacht!!! Ik ben 22 jaar en woon in Eindhoven. Laat je even wat horen?

Groetjes Loes