Wanneer naar Turkije??

Hahah ja afentoe… maar het hielp gelukkig…!!

Ik heb ja een keer gewoon een vakatnie vrienjde gehad en dat was echt alleen maar de lol was een ober uit ons hotel en die vriendin van mij ging ook met een ober je kent het wel… Me ouders waren er trouwens alle keren gewoon bij hor.! Hij kwam ook altijd na 12en bij ons zitten en daarna gingen wel is stappen met zijn alle… Maar met hem is het verder niets… alleen VAKANTIE>.

Dit had ik ook in eerste instantie met Arthur verwacht… maarja dat werd dus al gauw meer… maarja slehcht ervaring was dat…:stuck_out_tongue:

Dit was mijn eerste keer iets gebroken te hebben en hoop ook nooit meer!! pff en voor jou het zelfde hoop het echt niet… je hebt nu allebei je benen ghad en nu is het klaar…

Trouwens… over dat trouwen… Een vriendin van mij had ook een vriend daar. Heeel lang gesmst, bellen, enz. Krijgt ze een smsje… Ik ga trouwen met een Engels meisje, maar ik wil nog wel vrienden blijven. Je mag ook komen op me bruiloft… Najahhh, die gast was ook niet helemaal 100% geloof ik… Dat zeg je toch niet… Zij natuurlijk helemaal overstuur… ( Maar de volgende vakantie had ze wel weer gewoon een ander en ging ze hem ook opzoeken… ) Raaaarr…

Heel raar ja… Nou hij wilde bij mij idd ook vrienden blijven… Nadat ik eeen smsje gestuurd had met Congratulations with you marriage. And be happy with the german girl. Goodbye arthur…

maar vrienden blijven daggg. Mocht in iedergeval niet op zijn bruiloft… want daar wild ehij het niet over hebben… Als ik daar over begon… I dont want talk this… not your problem…

dus ja heel vaag die gasten…

Najaahh… dat hij er niet eens over wilde praten, echt raar… Ik denk als ik ga trouwen dat IEDEREEN het moet weten, blablabla… Duss misschien is het helemaal niet waar dat hij ging trouwen… Misschien wou hij je gewoon ff terug pakken… ( omdat jij het natuurlijk had uitgemaakt… )

Ja zoiets dacht ik later ook naja ik niet andere… en als ik logisch dacht ik ook wel… maarja… ik hoop wel dat ik hem tegen kom en hoe ik dan reageer weet ik niet…:stuck_out_tongue:

Ik ga ook lekker naar Villa Side!!! Heb er nu al zin in. Ik ga 4 weken later dan Snoopy :smiley:

Ik zou dan ff sirieus met hem gaan praten… denk ik… En kijken of hij een ring om z’n vinger hebt :smiley:

jjbklk

Naja zo hard was het nie geschreven… maar gewoon duidelijk… en neeh ik wil niet meer met hem praten denk ik… hij is gewoon verleden tijd…

Weetje wat ik vaak hoor van Turkse mensen ook dat koerden helemaal niet te vertrouwen zijn… enzo… ja klinkt raar maar begin het steeeds meer te geloven…

k,

Helemaal mee eens Sevgilim!

@Snoopy: Ik ken ook veel koerdische jongens, en die zijn zeker wel te vertrouwen hoor!! Dus beetje een verkeerd oordeel :wink:

x

Oh oh oh sorry…!! Zo was het niet bedoeld…!! Ik wilde niet iedereen over een kamp heen scheren (of hoe je dat ook zegt…) maar gewoon dat het nu toevallig zo was uitgekomen bij Arthur verder niets… niet dat iedereen zo is… want zelf ken ik er ook wel meer… en mss ken ik ze wel waarvanik het niet eens weet want je ken het niet aan de buiten kant zien… dus sorry als ik het verkeerd heb overgebracht

Oh ok! Nou ja we dachten dat je het over alle koerdische jongens had… Maar bij deze misverstand opgelost! Wij zijn niet van die aanvallers zoals ze op L.K.M.nl zijn!

x

Ja nee zo ben ik nou ook weer niet…:slight_smile:

Heey…Ik ga met mijn vriendje naar Marmaris Hotel Pineta park de luxe op 28 Juni voor 11 daagjes… voor iedereen die ook nog op vakantie gaat een prettige vakantie :banana: :banana:

groetjes en kusjes nathalie

Ik ga zondag al.
Ik kan het me bijna niet voorstellen hoor.
Heb er veel zin in.:turkey: :NETHERLAN

Nog “maar” 27 nachtjes slapen en dan gaan we weer naar Marmaris…
wordt er alweer helemaal blij van als ik eraan denk.
Maar ik zal niet klagen, ben er dit jaar al 2x geweest. De pest is dat ik elke keer als ik daar wegga weer heimwee heb. Het lijkt wel of dat steeds erger wordt. Zit met een knoop in mijn maag in het vliegtuig terug naar Nederland en pas na een paar dagen wordt het heimweegevoel minder. Hebben jullie dat nou ook??

doei, gr. Marjan