…
Ik ga naar Hotel Villa Side… Het ligt als je kumkoy in komt rijden vanaf de grote weg vanuit Side aan je linkerhand. Groot geel gebouw is het. Er achter waren ze van de zomer bezig met bouwen van een nieuw Hotel KUMKOY RESORT voor wel 3500 mensen!!! Mss dat je het kent waar ik dan zit. Het is ook vlakbij discotheek Laguna en Samata… Ik kom er eigelijk al voor de 5e keer in juni en vind het gewoon geweldig in Kumkoy…
Naar welk hotel ga jij in Kumkoy en ben je er al vaker geweest?
…
Ja idd… Het is er echt heeel leuk. Het is er vooral ook niet te druk dat ze aan je gaan zitten trekken enzo. En als je even wat meer drukte wilt dan ga je naar Side toe, daar ben je zo met de Dolmus of taxi.
Ja het kan ook zo zijn dat het pas in oktober was hoor dat ze daar waren begonnen met bouwen maar volgens mij niet ik weet niet zeker… Er was daar een hele grote openplaats… en een vriendin en ik (wijkwamen daar altijd samen met onze ouders heb haar daar 3 jaar terug leren kennen en sindsdien ging zij elke zomer mee behalve deze) hadden al helemaal gepland ons hotel komt daar over 4 jaar enzo… Naja toen kwamen we daar stond er ineens een HUGE gebouw!! Echt direct aan het strand… Naja als je een keer weer gaat wandelen langs het prachtige strand kom je daar vast wel langs en moet het je gewoon opvallen… Wou dat ik ook kon zeggen dat ik 7 augustus naar Turkije ging… maarja het is toch Spanje geworden… Ik zou eigelijk al 2 keer niet meer naar Kumkoy zijn gegaan, maarja ben gewoon verslaafd en me ouders gingen en ik kon het gewoon niet aanzien dat ik dalijk hier achter moet blijven en me ouders daar zitten.!! Naja ik ga nu dus een weekje mee en me ouders die blijven nog een week langer met vrienden…
Maar ik heb daar ook weer afgesproken met allemaal oude vrienden van daar en Franka gezellig…![]()
hg
Ja dat klopt!!! dat is dus voor dat grote Hotel.!! In het hotel zelf komen nu allemaal winkeltjes… Kwam je toevallig altijd in de Sunset bar of iets daar op die hoek??? Ohh wat leuk dit zeg…
Trouwens wij kwamen ook wel is in de Sunset bar… Maar eigelijk was de Safari bar aan de overkant ons stamrestaurant je…
Als ik dan ging stappen met een paar vriendne en dan om 5 uur terug kwam zaten onze ouders daar ook altijd nog gewoon hun drankje te drinken en vaak waren ze dan ook nog de enige die daar waren… Die baas zal toen wel TOP omzetten hebben gedraaid…![]()
knl;l/
Ja ik denk wel dat ik snap waar je op het laatse bedoelt…
Dat is meer daar bij het centrum of nie?? Ben je wel is in Sammy disco geweest dat is daar ook in de buurt.!! Dat is ook een super discotheek… was daar twee keer geweest, het scheen er wel duur te zijn, maar ik kon altijd gratis naar binenn omdat ik met Arthur was en hij een soort van VIP pas had… Ook dan kwam je daar binnen werden er mensen gewoon wegestuurd omdat de vaste tafel is van arthur… :S ik had echt zoiets okay???
Maarre dat apparetment van jou he, dat ken ik niet echt volgens mij, ik ga in juni ff goed opletten… Is dat in de buurt bij Laguna enzo??
jkhj
Ja het is vlakbij Cecars ja…!! Dat is echt een super groot en mooi hotel…!!! Ik heb zelf niet echt veel excursies gedaan… Ja ik heb 2 keer zo een boottocht gedaan een keer was echt super relaxed, zaten maar met 15 man ofzo op de boot waaronder wij met zijn 9…! en de tweede keer ja toenw as het wel heel druk… Ben ook een keer naar de watervallen van manavgat geweest. Was wel leuk om te zien.!! Had er wel wat meer van verwacht hihi…!! maar wel leuk en pff wat heb ik verder voor excursies gedaan… Ohh ja met mijn toenmalige vakantievriendje zou ik zijn familie gaan ontmoeten, ik mocht en wilde niet alleen mee dus me ouders gingen ook mee. Nou daar vertrokken we vrienden van mijn ouders gingen niet mee maar die waren wel in de zenuwen of er iets ging gebeuren dus moesten echt om het uur smsen!! hahaha Met de dolmus vertrokken we richting Manavgat en daarvandaan met een Lijnbus (echt grappig je komt daar binnen en iedereen staat op om ervoor te zorgen dat je bij elkaar kan gaan zitten) richting Antalya. Daar kom je op een heel groot busstation echt super mooi!! en toen met de Dolmus naar het huis van Arthur… Daar heb ik lekker thee gedronken en turks gegeten… vond het zelf niet echt lekker alleen die yoghurt maar kreeg deegballen met een of ander gehakt erin…
en daarna turkse koffie!! Nou echt had gelukkig nog cola dus daar mee op gedronken… Toen zijn we naar de dierentuin geweest in Antalya heel groot opgezet is dat daar en ook alle beesten hebben ze er.! en heel dichtbij kan je komen… Ik was er in de tijd dat net de vogelgriep uit was gebroken… maarja ik met me snuggere kop toch hokken met vogels in lopen…!! kom ik thuis had ik de griep helemaal in de stress natuurlijk gelukkkig had ik het niet. EN toen wilde hij ons ook nog Antalya laten zien, maar was het al te laat voor dus weer met toen met de auto (7en in klein autoje) richting busstation en daar weer naar Kumkoy… Vond dit ook wel een hele excursie!!
Maar wat je zegt die mensen zijn echt heel gastvrij.!! Ze nemen je overal mee naar toe dat zie je maar bij jou ook 2x meegenomen door een turkse familie!!
kll;.
Hahah ja… staan ze je allemaal zo aan te gapen… Ben je blond?? dan heb je dat helemaal heel erg… Ik heb zelf rood haar en van de zomer wat meer tegen het blonde aan… nou echt ze gaapte me allemaal aan… Maar echt ik kwam daar in het huis en ik had toen net me gebroken been dus mocht ik me schoenen wel aan laten… maar me ouders kregen van die pantoffeletjes…!! Wat was ik blij datik die niet kreeg… Ielll zo vies.!! En ja dat eten ik raad het je ook niet aan hor… ik had 1 zo een deegbal opgegeten en uit netheid (net wat jij zegt niet asscociaal over komen) aten me moeder en ik ieder nog een halve op!! met veel brood en drinken!! hihi
Maar zo door die bergen heen dat is wel heel gaaf… je maakt veel meer mee als je met die mensen zelf gaat, dan met die excursies…
hkj
jjhj
ja zoiets had ik dus ook… dat zit allemaal wel goed, anders neem je me toch ook niet mee naar je familie enzo…!! En die familie hebben het anders ook heel goed meegespeeld… want neem aan dat als je dat meisej al zolang kent en trouwplannen hebt (gewacht tot die 18 was) dat je die familie ook wel ontmoet hebt… Maarja… ik heb hem erna nog 1 keer gesproken op msn hij wilde vrienden blijven en voelde zich verdrietig AHUM!!! hoe kan hij zich verdrietig voelen en toenk vragen ging stellen over waarom heb je me aan je familie ontmoet waarom kwam je dan nog naar Kumkoy als je in alweer in Antalya woonde… Kon die allemaal geen antwoord opgeven en werd er zelfs boos om!!! Zelf denk ik ook nog steeds dat niet alles waar is… Ja tuurlijk kan die een ander meisjes hebben gehad in dezelfde tijd als met mij, maar gaan trouwen… Ik denk eerder dat het een reactie is op mijn mail… Die was best wel hard en duidelijk… en ja dan moest die mss wel aan zijn Echo denken en zegge dat die ging trouwen om mij te kwetsen… Ik heb ook aan vrienden daar nog gevraagd heb jij Arthur ooit gezien met een duitse waar die mee gaat trouwen en allemaal NEEh… maarja… had/heb jij daar een vriend? (gehad)
jokl
Ohhh wat ergggg!! Ja je zou denken die mensen hebben er vast wel voor geleerd!! Maar ze laten je gewoon doorlopen met een gebroken voet!! Deed het geen pijn dan???
Mijn middenvoetsbeentje was gebroken tijden een training van handbal maakte een vekeerde draai. Zat tot aan me knie in het gips het mocht er eigelijk na 5 weken af naja toenw ashet nog niet heel toen nog 3 weken en dat was de dag voor me vakantie.! Kwam ik daar mocht het er nog niet af!! dus toen nog 3 weken met gips gelopen, maar heeft het verder niet verpest ofzo… Mijn dokter zei eerstook ja niet gebroken joh heb je morgen nog last kom je maar weer terug… Maar ik bleef ook vol houden ik heb KNAK gehoord… naja toch maar foto’s gemaakt en toen 11 weken in gips gelopen… Hoe dokters som zo de fout in kunnen gaan he.!! En jij helemaal nog een dikke operatie erachter aan!!
Verder heb k in Turkije eigelijk wel goede ervaringen gehad met doktoren… me zus die had een voedselvergifteging opgelopen… een van de laatste dagen van haar vakatnie… dus ging naar de dokter en als ze daar wel nog langer bleef had ze ook een ziekenhuis in gemoeten nu heeft ze gewoon een aantal spuiten gehad en verder is het in Nederland opgelost… En me pa ook die had last van zijn keel, de dag van vertrek nog heen geweest in Nederland… Neeh meneer niets aan de hand, daar bleef die last houden… Ook weer naar de dokter had die allemaal witte puntjes in zijn keel!! gelijke antibiotica enzo.!! nou lekker dan!!
Hoop zelf en voor iedereen ook nooit zoiets mee te maken dat je naar de dokter of zelfs ziekenhuis moet!!
kjkjk
Oh dees is bij de verkeerde gkomen denk ik…