Wanneer naar Turkije??

hai hai…

Ik ga 29 april naar bodrum voor 8 daagjes en zie me lieverd dan weer!! :smiley: :smiley: Ben druk bezig met aftellen.
Dan ga ik ook nog 19 augustus voor 11 dagen. Het liefst ga ik in oktober ook nog maar me moeder is daar nog nie van op de hoogte en moet eerst ffies sparen.

@Sweet-daantjuh17: Waar werkt je vriend?

X

Ik ben ook nieuwsgierig!! Vertel sweet daantjuh…

Liefs Linda

Hai hai…

Hij werkte afgelopen zomer in het TMT aegean holiday village in Bodrum. Dit jaar is het niet zeker of die daar terug kan komen doordat er een andere eigenaar komt. Hij komt in ieder geval wel naar Bodrum en anders Gumbet. We zien elkaar dan in het White house in bodrum waar we altijd uit gingen. Ik ga in ieder geval wel terug naar dat hotel.

liefs

@Daantjuh: Helaas ken niemand uit TMT, dus je vriend heel waarschijnlijk ook niet! Hoop dat jullie het leuk hebben samen!

X

hee,

ik ga dinsdag 7 maart naar turkije, Side/Colakli… werken in Alba Resort tot en met ergens oktober!!

enne wat leuk Yoella en Iris dat jullie me hebben gemist haha… straks wordt t helemaal afkicken hoor… hebben we nog maar heel weinig YIF! maar ik probeer 1 keer in de paar dagen op msn te komen hoor! iig op mijn vrije dag…

Groetjes Franka

Ik hoop het ook Franka dat je nog op msn komt! Anders voelen we ons zooooooooo alleen… :wink:

We hebben de Y… We hebben de I… en we hebben de F maar die zit in Turkije! :wink: (nou jah… zit BIJNA in turkije ;))

Ik ga in ieder geval op 8 juli weg en kom dan pas op 17 augustus terug.
Heb er veel zin in.
Misschien kan ik daar nog een baantje vinden, want m’n vriend moet gewoon werken.

Ik hoop ook in mei nog te gaan, maar eerst even alle belastingen betalen.
Dan kijken of ik nog een goedkoop ticket kan vinden.

Ik sprak laatst Brigitte uit Denemarken en zij vloeg voor €140 retour, inclusief tax.
Ik kon m’n oren niet geloven.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik ga 27 april… maar het duurt zo lang… iedereen even meeblazen aub :wink: fffffffffff ffffffffffffffff… hopelijk gaat de tijd dan wat sneller!

Wow Fransijn, dat is echt onwijs goedkoop voor een ticket met alles erin. Welke plaats ga je in de zomer? leuk vooruitzicht hoor. Ik ga ook in de zomer.

Ik ga naar Side, want daar woont en werkt m’n vriend.

Kijk Hans even lief aan misschien heeft hij iets voor je…:smiley: :smiley: :smiley: .

Leuk, ik ga ook naar Side.

Voor iris: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF zo goeD?

Ik doe wel mee… Het mag van mij heeeeel snel juli en oktober zijn…
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
(en schiet et al wat op? :wink: )

Hahahahaha

Ik ga ook naar Side… Naja Kumköy!! over 11 weken en 7nachtjes dus gewoon 12 weken.!! op 13 juni!! Jeeh heb er zo een zin in!! En 24 juli ga ik heerlijk 10 dagen naar Spanje.!!