Vroeg me af of jullie al plannen hebben om weer naar Turkije te gaan?
Ik zelf weet het echt nog niet, maar mag ook niet klagen ben nog niet zo lang terug, zou eerst in Maart weer gaan. Zit een beetje in dubio, als ik idd het hele seizoen ga, vind ik het eerlijk gezegd onzin om in Maart te gaan, kan dan ook nog wel ff wachten en dat wat ik dan uitspaar lekker daar opbrassen!!
Ik ga 8 juli naar Kemer, Hotel Le Jardin. Alleen dan kan in me vriend helaas niet zien… ( hij zit in het leger… ) En 21 oktober ga ik naar Side… En dan kan ik wel me vriend zien, want dan heeft hij precies vrij…
OOhh Wat heerlijk dat je hem de tweede keer wel gaat zien… Wat vind hij ervan dat je zonder hem op vakantie gaat in Turkije?? Heeft hij daar geen problemen mee??
Ben je vaker in Kemer geweest?? Heb er nog niet veel over gehoord!
nou cynthia…2 keer is ook niet mis!! je zwembad ziet er iig heerlijk uit!!
ik vertrek 27 april naar sdie, heb er echt zo een zin in!! mijn vriend probeert er alles aan te doen omdan vrij te zijn…(ja ook 't leger) en ander ga ik een dagje naar hem.
ik juli of augustus heeft mijn vriend 3 weken verlof, het is de bedoeling dat ik dan 2 weken naar hem toe ga!! kan haast niet w88 om hem weer te zien!!
@filiz: Ja ziet er goed uit he!! Hoop voor jou dat je je vriend kan gaan zien!! Heerlijk toch? Voel jij je ook altijd zo gelukkig als je in Turkije zit? Ik kan me draai in Nederland altijd maar weer moeilijk vinden!
ja cynthia klopt…duurt weken voordat ik weer een beetje gewend ben!!
vind het heerlijk in turkije, wat het precies is weet ik niet. voelt iig helemaal top om daar te zijn!!
de meeste mensen snappen het niet helemaal…haha. mn moeder houdt er ook altijd rekening mee dart ik de eerste weken van mn terugkomst niet al te beste zin heb haha.
ik hoop ook dat ik mij vriend weer snel zie!! ik mis m zo…waneer zie jij die van jou weer?
5 juni… duurt dus nog wel een tijd! nog 15 weken om precies te zijn! Ik mis hem ook echt… Maar goed dat houdt het wel leuk! Ik vind dit een leukere relatie dan wanneer je elkaar elke dag ziet!
Ik ga zo lekker naar huis, mijn werkdag zit er weer op!
@Sevgilim: Ja dat houdt het juist spannend!!! Als ik nu naar hem toe ga dan ben ik helemaal zenuwachtig enzo! Dat is toch heerlijk! Ik hou het zelf ook niet langer dan 2 of 3 maanden met een Nederlander uit hoor!
Ik heb hem juist liever hier bij mij… Zeker nu hij in het leger zit… Als ik in Turkije bent, bij hem… Dan heb ik echt de tijd van me leven, maar er komt altijd weer een afscheid… en dat is echt zoo rot…
Ja dat is ook wel zo… maar ik raak heel snel verveeld als ik mijn vriend in Nederland heb. (weet niet of dat ook zo is als mijn huidige vriend hier zou zijn)
aan de ene kant vond ik het ook prima om een lange afstandsrelatie te hebben… maar ik miste hem te veel en het schoot allemaal gewoon niet op … ik heb nu een vriend in nederland en ik vind het juist heerlijk dat ik hem gewoon kan zien wanneer ik wil, dat ik hem kan bellen en me niet druk hoef te maken over heoveel het kost enz enz enz… ik heb echt van E. gehouden en dat doe ik nog wel voor een deel heel sterk, maar het werkte gewoon niet, de spanning was er op een gegeven moment af, ik leerde hem niet zo goed kennen als dat ik J. nu ken enz…
mocht ik weer in de situatie komen, zou ik er denk ik wel weer voor gaan. het heeft me zeker ook veel moois gebracht.
Ik weet nog niet wanneer ik weer terug ga… Zo snel mogelijk! Had eigenlijk gepland om nu in Istanbul te zitten, maar helaas kon niet doorgaan…
Mn vriendje en mijn beste vriend komen eerst zo snel mogelijk naar NL, ze hebben alles al geregeld alleen het geld mist nog. Denk dat ze in de meivakantie komen. En daarna wil ik weer zo veel mogelijk terug naar daar!!! Poeh ik mis et echt verschrikkelijk! en vooral mn beste vriend en S!