Wanneer naar Turkije??

Oooow Franka… je zit nu in Turkije… Yoella en ik missen je! :wink:

Haha jah he Iris :wink: !!
Ik mis haar ook… Normaal ALTIJD elke dag tot 11 uur op msn…
En nu is het een beetje saai…whaha…

Groetjes Yoella…

nog 31 nachtjes… heerlijk hoor, dan kan ik eindelijk ook weer naar Turkije.
ben allemaal kadootjes aan het regelen al voor mn vrienden en ik kan echt niet wachten tot ik ze weer zie. Vind het wel erg jammer dat ik niet bij ze kan verblijven (mn zusje wil niet, begrijpelijk want ze spreken geen engels en zij geen turks) maar toch… we gaan er een heerlijke tijd van maken

Hoe veel daagjes blijf je Nur? :slight_smile:

Ik vind het een voordeel van een relatie op afstand dat er geen sleur in je relatie komt, bovendien fladderen de vlinders iedere keer weer door mijn buik als ik hem zie. Het grote nadeel is het afscheid nemen iedere keer opnieuw, het went nooit, moet altijd een dag of twee bijkomen, dat is wel eens frustrerend.
Dit om even terug te komen op de vorige pagina…

Liefs Linda

Oh wat lekker, geniet ervan!! Dat gaat zeker lukken en tja denk bij het afscheid maar dat het niet eeuwig is en dat jullie snel weer in elkaars armen zullen liggen!!

Liefs Linda

helaas maar 8 :slight_smile: maar in juni ga ik 6 weken dus mag niet klagen voor die 8 daagjes… al zou ik willen dat het langer was.

Waar ergens in Turkije ga je in juni heen? :wink:

Istanbul is de bedoeling…

maar aangezien ook nog een turkse vriendin van me gaat trouwen, ga ik ook nog in juli (weet niet of ik terug in ned ben of nog in ist zit) een paar daagjes naar Antalya. (tenzij ze in istanbul gaan trouwen, dan zou het wel makkelijk zijn)

Dat is zooooo geweldig een Turkse bruiloft!

X

Turkse Bruiloften zijn zeker gaaf, heel wat anders dan bij ons…

Liefs Linda

Ik heb nog nooit een turkse bruiloft meegemaakt… :frowning:

ik ben afgelopen november met mijn vriend naar een bruiloft geweest.
ik dacht echt dat het nog steeds zo was dat mannen en vrouwen gescheiden feest vieren, dat was dus niet het geval.

was wel super mooi!! echt heel leuk. iedereen dansen, bruid een prachtige jurk.
echt leuk om bij te zijn

groetjes

filiz

Ik ben net twee dagen terug uit Turkije, en het was geweldig om weer bij mijn vriend te zijn. We hebben een geweldige week gehad. En het weer was heerlijk rond de 24 graden in Side. Nu wil ik terug ;)!

Nog 60 nachtjes en dan ga ik weer! :wink:

Ik wil ook naar de warmte!!! Helemaal nu het zonnetje hier zo lekker mn kamer inschijnt, denk je jaaaa de lente komt er weer aan!! maar zodra je de deur uitstapt, wordt je even hard duidelijk dat dat dus nog alles behalve het geval is hier!!! Brrrrr wat is et koud!!!

hahaha ik had gisteren precies hetzelfde, zonnetje scheen heerlijk warm hier naar binnen maar buiten was het echt stervens koud!!!

@melgem wat lekker dat je bent geweest, kun je er weer even tegenaan!!!

Liefs Linda

Ben ook net terug en wil nu alweer, maar zal toch moeten wachten tot mei.
Voor wie binnenkort gaan VEEL PLEZIER.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN