ja marjan…weet precies wat je bedoelt!!
@Marjan
Heb daar ook last van hoor, dus je bent zeker niet de enige!
In oktober duurde het een paar weken voordat ik er een beetje vrede mee had weer thuis te zijn :embarrese .
Over 15 dagen zal ik weer naar Side gaan.
Ben ook al 2x geweest en ik hoop dat er nog vele mogen volgen.
Ik heb zoveel heimwee naar m’n vriend, de familie en alles eromheen.
Terug naar huis is iedere keer weer een kriem. Alleen maar janken.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Voor mij nog 56 dagen… Maar ja ik ben echt pas een week thuis! Heb nog steeds heimwee… Ik hou sinds vorige week zelfs een dagboek bij om dingen van me af te schrijven… Dus ik sleep me er wel doorheen!
@Marjan: Herkenbaar dus!
x
Hey marjan…
Ik heb precies hetzelfde ben woensdag terug gekomen van een heerlijkw eekje turkije… maar als ik daar dan weer ben geweest en terug kom wil ik alleen maar terug naar Turkije… Zit er nu ook aan te denken om als ik dalijk wat meer rust heb en met me nieuwe school ben om een taal cursus turks te gaan doen… Gewoon omdat ik er mss toch wel aan denk om later na me opleiding daar een baan te gaan zoeken… Ik heb er mss wel niets, of het is nu mss iets wat te overhaast omdta ik net terug ben… Maar mss ook wel een een bedrijf zoeken die veel zaken doet met het buitenland en dan ook Turkije… Lijkt me heerlijk om gewoon daar vaker te komen en dan niet alleen voor vakantie maar ook werk…
Maarja ik weet nu al niet wanneer ik weer ga ik hoop dat ik dit jaar nog een keertje heen kan mss dat ik in de herfstvakantie nog een keer heenga… maar dat zie ik dan wel weer…
VOorlopig ga ik over 28 dagen lekker 10 dagen naar Malgrat de mar in spanje…![]()
Jullie tellen ten minste allemaal af :P, bij mij is dat niet het geval. Ik heb gewoon erg veel heimwee zonder vooruitzicht op voorlopige terugkomst naar Turkije zielig zielig zielig
Vervelend joh, bezorgde ouders ![]()
kris… pas je in mijn koffer???
x
hahah, ik denk van wel!! Ik ben maar 1.62 m :D. Hebje wel wat overgewicht, maar daarvoor betaal je lang nie zoveel als voor een vliegticket ![]()
Wel lief hoor ![]()
Nog 10 dagen !!! ![]()
Zoals het er nu uit ziet gaat het half oktober worden!
Sevgilim… Hoe heb je dat gedaan ??? Heb het ook geprobeert, maar het lukt echt niet…
Groetjes…
Pff nog 3 maanden, 3 weken en 1dag
veel te lang…zucht…
6 Augustus ben ik weer in alanya
29 juli naar Alanya voor 2 weken!!
ik ga over 4 dagen naar turkije voor 7 weken. Best lang, maar ik heb het verdiend. Ik ben namelijk al 3 jaar niet op vakantie geweest.
Morgen !!!:D:D
Ik ga over 4 dagen!!!