Net als veel andere vakantieliefhebbers ga je vast dit jaar weer naar Frankrijk. Wanneer ga jij dit jaar naar Frankrijk? Ga je het liefst in de wintermaanden (vanwege de sneeuw bijvoorbeeld), of geniet je het liefst van Frankrijk in de zomermaanden? Of misschien wel meerdere keren?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord hieronder even toe!
Wij gaan zoals we al jaren doen weer heerlijk eind augustus en begin september een paar weken naar de Cote d’Azur. We zijn al jaren niet meer gebonden aan het hoogseizoen dus dat is natuurlijk heerlijk.
Op de heenweg (een week doen we daar meestal over) maken we een paar stops voor overnachtingen in Chambre d’hotes om ook daar de omgeving te leren kennen. Maar uiteindelijk reisdoel is dus heerlijk aan de Middellandse Zee een paar weken.
Net als veel andere vakantieliefhebbers ga je vast dit jaar weer naar Frankrijk. Wanneer ga jij dit jaar naar Frankrijk? Ga je het liefst in de wintermaanden (vanwege de sneeuw bijvoorbeeld), of geniet je het liefst van Frankrijk in de zomermaanden? Of misschien wel meerdere keren?
Stem hierboven in de peiling en licht je antwoord hieronder even toe
Hallo.
Wij gaan vanaf half juni naar Frankrijk voor 2 weken, in de Pyreneen.
Sedert enkele jaren doen we dit, net voor de grote toerisme drukte en toch al héél mooi weer. We doen steeds de streek rond LOURDES aan, niet alleen voor het Heiligdom -) maar voor de mooie bergstreek.
We huren een chalet op camping DU LAC in Arcizans Avant www.campinglac65.fr, is een 10 km van Lourdes. Een prachtig en rustig domein omgeven door de mooie besneeuwde bergtoppen. Het is er zeer rustig, mooi bebloemd en heel netjes! Ideaal voor uitstappen te doen naar de Cols, Gavarnie, Spanje enz… de charmante uitbaters spreken ook nederlands en zullen je graag inlichten.
Ja, de Pyreneen, de gastvrijheid, de gastronomie…we komen er graag terug!
Wij zijn van plan naar Bretagne te reizen voor een weekje of twee in juli.We hebben al vele keren in Frankrijk verbleven,telkens op camping met onze vouwwagen,maar nog nooit in Bretagne.Na verschillende streken verkend te hebben vinden we Frankrijk nog altijd heerlijk!
Ik hoop alleen op mooi weer,want ik weet niet of het zonnetje altijd van de partij is in die streek.
Wij gaan mei richting zwitserland en dan de maand juni via geneve-annecy naar frankrijk ,ardeche of provence,en wij hopen dan op veel zon:zon02::vak02:
Hallo, Oliera, miischien is dit wel iets voor u, ons vakantiehuisje in de Limousin. Kijk op onze website www.lapieceunique.be.
Met vriendelijke groeten.
Walter en Griet.
In juli "gratis met de thalis naar Parijs"ikzelf werk voor de Belgische spoorwegen,en we krijgen gratis tickets,wat leuk is meegenomen!Ik ga voor een weekend,en ik doe de klassieke uitstappen in Parijs!(eifel toren,monmartre etc…)Hoe zit het met jou lieve Yvonne,ook plannen richting frankrijk tegaan?groetjes:georgessiam.
Ja! Toevallig wel, in maart ga ik een weekje op wintersport. Le Corbier, nog nooit geweest maar veel meer dan het skigebied zal ik niet zien verwacht ik zo…
Wij gaan in de meivakantie naar de Provence (in een huis) en in de zomervakantie ook naar de Provence, maar dan kamperen met onze tent, op 2 verschillende campings (Drôme en Gorges du Verdon)