Ga jij in 2023op vakantie naar Frankrijk?

Frankrijk heeft echt heel veel te bieden: zee in het zuiden en het westen, bergen in het oosten en het zuiden, rust en ontspanning in het centrum, wereldsteden, fantastische landschappen, noem maar op. Misschien ga jij wel met vrienden of familie in 2023 op vakantie naar Frankrijk. Of ben je op zoek naar een mooie locatie. Hierin kan je alles kwijt over het waar, waarom en wanneer je in 2023 op stap zal gaan “dans ce beau pays”. Ik wens jullie in ieder geval al een heel leuke vakantie toe !

Geen echt lange vakantie. En nog niets ingepland voor 2014 …
Maar zowat elk jaar maken we enkele korte trips naar Frankrijk : een tentoonstelling in Parijs, uitwaaien aan de Opaalkust, korte citytrip (met de TGV ben je er zo), etc …
Lekker genieten !

Misschien…

We zijn nog op zoek naar leuke, niet te drukke, camping waar we ook met een baby van drie maanden oud uit de voeten kunnen. Bij voorkeur in de buurt van wat (liever nog, in de) bergen.

Zin in frankrijk kijk dan op www.frankrijkvakantiehuishuren.nl erg leuke boerderij in een omgeving die niet bij iedereen zo bekend is, maar wel veel te bieden heeft

Ja, vanuit Texas gaan we naar Frankrijk…We trekken richting het Oosten…Chamonix, Alpe d’Huez, Mont Cenis…we schieten ook ff Italia in, omdat mijn vrouw lekker en echt Italiaans eten wil hebben…Aan het eind van de vakantie zullen we nog een paar dagen in Parijs verblijven…

Onderweg een paar dagen in rougeux is niet slecht voor je aan de rondtrip begint, of even rust voor je naar parijs gaat.
Wij zitten 300 km van parijs!!

Ik ga dit jaar een motortrip van een week of vier maken.
Ik zak via de Atlantische kust af naar het zuiden om dan richting Italië te rijden.
Het ligt een beetje aan mijn tempo (en het weer) waar ik weer richting Rotterdam ga.

Wij hebben geen camping maar een huisje, waar je zeker met een baby terecht kunt. In de heuvels, veel groen, rust en weinig toeristen, wel leuke plekjes bij een meer waar je heerlijk kunt zwemmen!

      • Updated - - -

Haute marne is mooi om te bezoeken, heeft veel verborgen schoons!en veel lekkers!

      • Updated - - -

Vergeet de haute marne niet! Kijk daar eens rond!

Jazeker, wij hebben voor dit jaar een vakantie gepland in Finistère. Zijn heel benieuwd wat die streek ons te bieden heeft.

Bien-entendu, et avec le plus grand plaisir du monde. Een paar keer een weekendje Parijs en ook naar de eilanden van goud:

http://www.wereldwijzer.nl/content.php?r=359-Colum-Royan-Authentiek-naturisme-op-Ile-du-Levant

en

http://www.wereldwijzer.nl/content.php?r=317-Column-Royan-De-stenen-waakhonden-van-Port-Cros

Royan