Ga jij in 2011 naar Frankrijk?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Frankrijk?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

zeker weten goed weer en een goed wijntje meer moet dat niet zijn:zon02:

zijn er ook andere vakantielanden dan???lol2

Er is voor ons maar één vakantieland, dus …lol2lol2

als frevente motorijders gaan we zeker weer de franse toer op! prachtige wegen,veel natuur .Zijn er mensen die leuke B&B kennen met garage zodat de motor binnen kan staan??? Hou ons op de hoogte aub!!

Het kan niet snel genoeg zonnig worden!:vak01:

als het aan de ene kant van de Rhône slecht is, is het aan de andere kant meestal wel mooi, verkassen we eenvoudig een paar honderd km. Prachtig land, je vindt er alles van je gading. En dat vlak om de hoek…

We zijn dit jaar geschikt om de Champagnestreek te bezoeken. Verleden jaar ook maar toen heeft mijn vrouw verschillende tegenslagen gehad waardoor we niet kunnen gaan zijn. Nu hopen we dat het dit jaar wel lukt natuurlijk?!?! Indien iemand goede adressen heeft om te logeren zou ik die graag vernemen. Waarvoor mijn oprechte dank.

Wil je kamperen, iets huren of en hotel??

Groetjes

Bloempje

Kamperen en huren niet maar wel in hotel, B&B,Chambres d’hôtes of iets dergelijks zodat we een ontbijt en een avondmaal kunnen ter plaatse nuttigen. Waarvoor dank voor uw moeite. Groeten, Corre, Nicole, Jules en Dirk.

Hoi hoi

Wij kamperen, weet dus niet zoveel van hotels ed, maar heb wel twee links waar je misschien iets aan hebt.
B&B in de Champagnestreek en Zoover.
Succes

Terug naar onze favoriete gîte in de Haute Provence, In Ongles!
Via Bourgogne naar de Vercors en zo verder naar het Zuiden.
Kent iemand een interesante weg van omgeving Langres naar Sassenage?

Ja ik had Frankrijk 2 jaar overgeslagen maar ik ben nu weer een route aan het maken voor met de camper. het wordt eerst richting Soulac sur Mer, mooi binnendoor geen snel-of-tolweg heerlijk op het gemak. Vandaar richting Middenlands zee natuurlijk weer binnendoor.

Groetjes

Een goede B&B waar je de motor op het afgesloten terrein kunt parkeren is ‘Domaine de la Bastide’ net buiten het dorp La Colle sur Loup. Dat ligt ongeveer 7 km vanaf de Middellandse Zeekust in de regio Alpes Maritimes dichtbij Nice, Antibes, Vence, Saint Paul de Vence enz.
Vrienden van ons hebben daar enkele jaren geleden ook gelogeerd, met motor.
Uitgangspunt voor mooie tochten door het ruige achterland of langs de kustlijn.

Helaas kan ik dit jaar nog geen leuk B&B (met garage) bieden, maar volgend jaar wel. Ik ben druk aan het verbouwen. Midden Frankrijk, onder het Loiregebied, uurtje boven Limoges. Misschien toch goed om te onthouden.

hou me maar op de hoogte, we komen met plezier af volgend jaar dan.

succes met je onderneming

1 like

Ik zit nu in Nice aan de cote d’azur. Daar doe ik een taalcursus. Zijn er meer jongeren, studenten backpackers in Nice? laat het een waten, misschien kunnen we eens een kop koffie drinken!

Dag,

Ben je al bekend met de Morvan in de Bourgogne?
Een prachtig heuvelachtig gebied met veel kronkelige weggetjes en prachtige meren.
650 km vanaf midden nederland.
Kijk eens op www.develotte.com dit is een project dat mijn vrouw daar draait nadat de franse pogingen geheel mislukt waren.
Mooi pand met grote aangebouwde kamers en een prachtig uitzicht op 600 meter hoogte.
De motoren kunnen onder het afdak staan bij de receptie daar staan ze in elk geval droog en onder toezicht en worden bewaakt door onze grote herder.
als jullie met veel motoren zijn dan kunnen we eventueel nog wel een overkapping neerzetten mocht dat wenselijk zijn.

De franse motorrijders weten ons al te vinden, nu de nederlanders nog.
Overigens je kunt er prachtig quad rijden te huur in het dorpje beneden als motorrijder ook zeker leuk om eens te doen.

Voor directe vragen aan beheerder Domaine De Velotte; Mandy Nolde info@develotte.com

groetjes Will Linders