Ga jij in 2012 naar Frankrijk?

Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Frankrijk?

Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Campingwerk doen natuurlijk! Lekker de taal (nog meer) leren, leven tussen de Fransen, genieten en betaald krijgen. Prima zomerbesteding!

Zeker wel! Twee workshopweken organiseren.

ja, wij zijn echte Francofielen, wij weten nog niet precies waar wij heen gaan, maar de Ardeche zit er zeker bij!

Ja, wij gaan dit jaar naar Frankrijk en wel naar het mooie en zonnige eiland Ile 'd Oléron. Wij zijn daar al twee keer eerder geweest en je kunt daar heerlijk fietsen. Ook zijn er mooie stranden waar je lekker kunt genieten van zon zee en strand.
De fietsen gaan natuurlijk mee, want wij houden erg van fietsen, cultuur en natuur.:vak02::vak02:

Wij zullen ergens in September 2 weken naar Frankrijk gaan, bestemming
nog niet helemaal bekend, in elk geval moet het leuk wandelen zjn.

Jazekers. Eind augustus 2 weken naar de Côte d’Azure. Genieten van het goede franse leven. Was het maar zo ver…:zon02::zon02::zon02:

1 like

Ja bloempje, bij ons kan het ook niet snel genoeg gaan, maar aan de andere kant moet het gewoon z’n tijd hebben en er toch liever rustig naar uitkijken toch!
Pierre.

Pierre, je hebt helemaal gelijk. De voorpret van het uitzoeken van het verblijf, opzoeken wat er allemaal te zien en te beleven valt is zeker zo leuk!

1 like

Yes! Bijna…en we zijn 3 weken in de mooie Provence (in Lorgues)!
is daar al iemand geweestvan jullie ?

Groetjes,
dinamaria

Misschien hangt van een boel factoren af… waarvan m’n gezondheid 't meest doorweegt op dit moment, 't kan vriezen, 't kan dooien…:drugged:

Ben al geweest mis die optie nog.

Het is nu 24 september 2012 en ik ben in de Ardeche. Wellicht is het handig om deze enquete op dit tijdstip te verwijderen. Het lijkt mij alleen maar ballast op het forum.

groeten cor en wilna>>>:wereld::zon02:

Ja hoor, voor mij mag het nu ook wel af!