Ga jij in 2013 naar Frankrijk?

Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Frankrijk te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Frankrijk?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Ja ik ga in 2013 naar Frankrijk. Mijn vrouw en ik komen nl al vanaf 1976 ieder jaar in Frankrijk om te kamperen. Een heerlijk land, mooie natuur, vriendelijke mensen en lekker eten en drinken. Wat wil je nog meer.

Groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Wij gaan terug naar Frankrijk , dit voor de 8Ă© maal.+

Mijn vrouw en ik gaan al jaren naar Frankrijk kamperen! Frankrijk heefd alles bergen , zee, strand , fijn wandelen , lekker weer ,lekker eten en drinken veel verschillende natuur. Kortom alles voor een idiale vakantie!!

Harry en Betsie

Ja ik wil emigreren naar Frankrijk en zoek een geschikte plek richting de Pyreneën voor mijn droom om te werken met kinderen met een beperking en paarden.

1 like

Ja, ik ga naar Frankrijk :vak02: ! Heb er mijn eigen gastenkamers met ontbijt, die ik openstel tijdens de belgische schoolvakanties en dit vanaf de Paasvakantie. Dus
allen welkom in ‘la douce’. Regio Midi-PyrenĂȘen. Je kan ook eens googlen: ladoucetarnetgaronne :wink: Grtjs. Lie

Ik kan niet zonder

:FRANCE:

Royan

Eind maart gaan wij weer en maken onze minicamping klaar voor het seizoen 2013, het aftellen is begonnen.
zie www.laprise.nl

Toos en Willem

1 like

Ja, en hopelijk vaker dan 1 keer.

In het voorseizoen te beginnen in de Dordogne en daarna de alpen.

Hopelijk in het najaar nogmaals, maar dat is afhankelijk van het werk.

Hoop jullie daar tegen te komen.

En Toos en Willem, naar jullie soort campings ga ik dus graag. Jullie staan in het bestand.

Groetz.
TruckerDirk

1 like

In het voorjaar en najaar gaan we al jaren naar Frankrijk, dan hier en dan daar. Wij staan bijna altijd op camperplaatsen. Een ideaal land hiervoor.

Groetjes en mogelijk tot ziens,

Peter en Thea

Jazeker gaan we weer naar Frankrijk, om heerlijk te wandelen volgens mooie uitgestippelde bos-en bergpaden, langs kabbelende riviertjes met een lekkere lunch onder de arm. Terug in het hotel, een lekkere kop koffie met huisgemaakte lekkernij. Even een klein dutje voordat we gaan genieten van wat de kok ons als “half-pensionners” gaat voorzetten
altijd nog heerlijk gesmaakt!!!
We gaan naar Antraigues sur Volane, het dorp waar de chansonnier Jean Ferrat iedereen nieuwsgierig naar heeft gemaakt.