Een nieuw jaar is weer aangebroken, namelijk 2013. Daarbij zijn dan misschien reisdromen die wellicht dit jaar uit kunnen komen. Misschien is jouw droom wel om naar Frankrijk te gaan en komt die droom voor jou uit in 2013. Dus ga jij in 2013 naar Frankrijk?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Ja ik ga in 2013 naar Frankrijk. Mijn vrouw en ik komen nl al vanaf 1976 ieder jaar in Frankrijk om te kamperen. Een heerlijk land, mooie natuur, vriendelijke mensen en lekker eten en drinken. Wat wil je nog meer.
Mijn vrouw en ik gaan al jaren naar Frankrijk kamperen! Frankrijk heefd alles bergen , zee, strand , fijn wandelen , lekker weer ,lekker eten en drinken veel verschillende natuur. Kortom alles voor een idiale vakantie!!
Ja ik wil emigreren naar Frankrijk en zoek een geschikte plek richting de Pyreneën voor mijn droom om te werken met kinderen met een beperking en paarden.
Ja, ik ga naar Frankrijk :vak02: ! Heb er mijn eigen gastenkamers met ontbijt, die ik openstel tijdens de belgische schoolvakanties en dit vanaf de Paasvakantie. DusâŠallen welkom in âla douceâ. Regio Midi-PyrenĂȘen. Je kan ook eens googlen: ladoucetarnetgaronne Grtjs. Lie
Jazeker gaan we weer naar Frankrijk, om heerlijk te wandelen volgens mooie uitgestippelde bos-en bergpaden, langs kabbelende riviertjes met een lekkere lunch onder de arm. Terug in het hotel, een lekkere kop koffie met huisgemaakte lekkernij. Even een klein dutje voordat we gaan genieten van wat de kok ons als âhalf-pensionnersâ gaat voorzettenâŠaltijd nog heerlijk gesmaakt!!!
We gaan naar Antraigues sur Volane, het dorp waar de chansonnier Jean Ferrat iedereen nieuwsgierig naar heeft gemaakt.