Vanaf 11 september op vakantie naar Frankrijk?

Hoi,

Rond 11 september wil ik 10-14 dgn op vakantie. Het liefst ga ik kamperen, anders een huisje, of B&B oid. Voorkeur voor Frankrijk. Zoek vrouw/man die ook nog op vakantie wil. Meerdere mensen is ook mogelijk!

Geen voorkeur voor zee en strand, maar af en toe een dag is natuurlijk niet erg. 50/50 actief en relaxen. Lekker eten, een wijntje drinken, boek lezen, actief: wielrennen, wandelen, kanoen of raften.

Over het algemeen: flexibel, dus kan van alles afwijken als het goede ideeen betreft!

Interesse?

Groetjes Judith

hoi hoi

Lijkt me leuk frankrijk. Zin om eerst ff te mailen? Gr kris

Is goed, stuur maar een berichtje!!

Hoi Jud, voor als ik niet te oud ben ;). Klinkt goed allemaal! Ik ben geen doorgewinterde campeerder maar het heeft zeker iets en Frankrijk moet dat wel lukken! We kunnen poging wagen. Je kunt me mailen.
Salut Tim

ik wil dat ook . samen met jou. ik ben 60 jaar ,gezond en sportief. op verzoek krijg je een foto. ik woon in zuid limburg maar heb natuurlijk een auto voor nu groetjes van cris

Hoi Judith,

ik ben 32 kom uit Utrecht en wil er ook nog wel even tussenuit. Frankrijk ben ik lang niet meer geweest!

Hoe ver ben je in de planning? zullen we even mailen?

Groetjes

Gaby

100/0 ook mogelijk? Bart

Ik vertrek zondag 13 september tot de 19e september naar Aix en Provence. Ik ga daar in een tent kamperen samen met twee vrienden stellen (een met Camper , ander met caravan). Op de heenweg een overnachting in een kasteel in renovatie in de buurt van Lyon. Geïnteresseerd? Ik hoor het wel, groet Hans

hoi,

lijkt me wel leuk !
je mag mij ook altijd aanschrijven