Hoi, ik Michel 27jr, ben op zoek naar een reisgenote tussen tussen de 20 en 27 jaar die samen met mij met de auto wil kamperen in bv Frankrijk en nog een dikke week (10dgn) wil genieten van de :zon02:
Ben dit wknd net terug uit Frankrijk (lac de serre poncon, echt heerlijk daar) waar ik samen met mijn beste vriend 3 weken zou kamperen. Helaas is deze vakantie door omstandigheden zijnerzijds vroegtijdig afgebroken na een week…
Ik wil echt nog heeeel graag de :zon02: opzoeken want ik heb nog tot 31 aug vakantie maar liever niet alleen, samen lijkt me veel leuker . Andere vrienden van mij zijn stelletjes… je kent het vast wel…
Ik beschik over de kampeerspullen en de auto is nog ingepakt. Mijn en jouw kleding hoeft er alleen nog bij. De tent is groot ( Iowa4 ) en makkelijk op te zetten. 2x 2pers luchtbed past zat.
Voorstellen of andere ideeën zijn ook welkom. Ik ga het liefst met de auto (die rijdt op gas)
Dit is voor het eerst dat ik zoiets doe en ik vind het ook best wel spannend moet ik zeggen! maargoed ik denk maar zo: wie weet hoe leuk het kan worden! Ik hoop dat jij er ook zoveel zin in hebt, ik kan echt niet wachten om te gaan!
Groetjes Michel