Kamperen in Frankrijk (juli)

Hallo,

Ik (26 jaar, vrouw) zoek een reisgenote (25-35) die net als ik wil kamperen in Frankrijk. Ik hou van zwemmen, zonnen:zon02:, stadjes bezoeken, kanoen, boek lezen, bbq’en, wijntje/biertje drinken.

Wie heeft daar ook zin in?

Hoi Marieke,

Ik kan niet voor reisgenote spelen maar zoek voor mijn reis door Frankrijk ook een reisgenoot. Zou je ook met een jongen op reis willen?

Ik ben 30 jaar erg avontuurlijk ingesteld en reis met een oude VW bus.

Groeten Vincent :wink:

Hoi,

Ik heb daar erg veel zin in! Alleen ben ik jonger dan dat je aangeeft, ben bijna 20. Maar verder spreekt me alles erg aan in wat je beschrijft, dus wie weet maakt leeftijd jou dan niet meer zoveel uit.

Ik hoor het wel!

Jitske.

Hallo Vincent,

Een oude VW klinkt wel leuk (T1, T2, T3?)! Ik wil wel goed over nadenken of ik ook met een jongen op reis wil.

Groetjes

Hoi Marieke,

Ja, met een busje als de mijne is het echt heel lekker kamperen. Het is een T2 uit 77. Oranje met camperinterieur en verhoogbaar dak. Het is niet super snel, maar daar is de vakantie toch ook niet voor bedoeld toch?

Tuurlijk zullen we elkaar dmv bv msn moeten aftasten of het ons leuk lijkt met elkaar er op uit te trekken. Maar ik kan je al wel zeggen dat ik erg goed op kan schieten met vrouwen.

Laten we eens chatten. Leuk! (voor adres zie privebericht)

Groeten Vincent

Hey Marieke

Ben ook zo’n gast met een oude vw bus T2 '72!
Is het iets dat we met meerder mensen op pad gaan?
Ben zelf 34, en nog jong van geest!! Haha

Laat maar iets weten als je het iets lijkt

Groetjes Jowan

Hi!
Ik ben helaas nog niet vertrokken. Er moeten toch nog wat reparatie- en afstelwerkzaamheden worden verricht.

Ciao :wink:
Vincent