50+ reisgenoot voor Frankrijk gezocht

hallo,
ik, 50 plusser, vrouw, ben op zoek naar een prettige vriendelijke reisgenoot (m/v) voor een vakantie naar Frankrijk, voorkeur voor de Provence.
Het doel is 2 a 3 weken in juni, reizen per auto, en dan daar een huis of een mobilhome huren.
Rondtrekken met een caravan of camper vind ik ook super leuk.

Ik wacht de leuke reacties af.

Hoi Lavandula, ik kan mezelf helaas niet aanbieden, maar wel even leuke tip: Je kunt tegenwoordig direct in Frankrijk een caravan huren. Bijvoorbeeld deze: https://bedandwheels.com/details/hans-caravan-eriba-pan-2.
Misschien heb je er iets aan.
Succes met het vinden van een leuke reisgenoot!
Groetjes!

Hallo,

ik lees je oproep en heb net zelf onderstaand bericht geplaast. Hoe toevallig!
Qua data, de tent op de camping is gereserveerd, verder heb ik vakantie vanaf 7 juni tot 30 juni.

Ik ben Els, 56 jaar , en werk, 32 uur per week, met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Ik doe dit werk nu 6 jaar daarvoor heb ik 16 jaar bij een tuincentrum gewerkt. Op mijn 50ste ben ik mijn passie en hart gaan volgen, de opleiding MMZ gedaan en mijn diploma gehaald. Sinds 12 jaar gescheiden en heb een zoon van 28 en dochter van 26 die beide met hun partner wonen. Ik ben een positief ingestelde vrouw die volgens mijn kids en vrienden humor heeft en makkelijk in omgang is.
Tevens ben ik een buitenmens die ontzettend kan genieten van kleine dingen. Bijvoorbeeld van de zon, een vogel die zingt e.d.
Ik ben benieuwd naar wie jij bent en wacht je leuke reactie af!

Groet,
Els

Hallo,

ik ben Els een fitte vrouw van tussen de 55 en 60 jaar en werk in de zorg. Kamperen is mijn passie, heerlijk genieten van het buitenleven en de natuur.
Met vrienden en mijn kinderen ging ik regelmatig naar een camping. Een aantal jaar geleden heb ik een reisgenoot gevonden die eveneens de passie voor kamperen heeft.
Helaas kan ze dit jaar door omstandigheden niet mee.

Ik ben op zoek naar een vrouw die met mij van 9 tot 25 juni mee wil naar de Provence in Zuid Frankrijk.
De camping ligt prachtig gelegen in nationaal park Verdon. Bij aankomst staat er een bungalowtent met 2 slaapcabines klaar die compleet is ingericht.
Een keukenblok, koelkast, gaststel, stroom , stoelen, e.d zijn aanwezig.

Ben of ken jij iemand die over bovenstaand plan enthousiast wordt, dan wil ik graag met je in contact komen.

“Meer dan 50” plusser, maar zeker een prettige, vriendelijke reisgenoot zou graag met zijn caravan in Frankrijk - b.v. de Provence - rondtrekken. Laatste weken van Juni bijvoorbeeld zou prima zijn. Eerst natuurlijk een (uitgebreide) kennismaking waarin we hopelijk ontdekken dat we een reisgenoot leren kennen die we prettig en vriendelijk vinden, en dat zonder bijbedoelingen.
Ik hoor graag van je.