een paar daagjes Frankrijk

Welke ruimdenkende man of vrouw lijkt het iets om bijv naar Frankrijk te gaan, gewoon op de camping in een tent en een leuke tijd samen hebben.

Ik zoek iemand die geen behoefte hoeft naar de disco te willen, avontuurlijk is en een verhaal heeft te vertellen, tevens die weet wat camperen inhoudt, houdt van gesprekken over van alles en nog wat en vooral bezig is met genieten en zich niet druk maakt om andere dingen.

Ik houd van strand, zon en zee en op vakantie geen nieuws, alsjeblieft niet, lekker kabbelend zonder haast de plannen die we samen gemaakt hebben proberen te doen, lukt het niet, dan is het ook goed, zolang er maar genoten is. Er is ook ruimte voor andere dingen te doen mocht je dat willen, ik lees graag om te ontspannen.

De bestemming kan wat mij betreft heel Frankrijk zijn of Duitsland, maakt eigenlijk niet uit. Trefwoorden zijn natuur&cultuur, rust&spanning, sporten&relaxen, kampeerstoel tot ligstoel, geven&nemen, eenvoudig doch intrinsiek vervullend.

Ik heb reuze zin om een paar dagen weg te gaan, dit zou kunnen vanaf zat 9 juli. In de auto springen en zien wat er gebeurt.

Voor wie het weten wil, ik ben een man van 39 jaar die slechts een leuk vakantiemaatje zoekt.

Wil