Wandelvakantie Peru zomer 2015

Wie heeft er zin om ons te vergezellen naar het noorden van Peru tijdens het Belgisch bouwverlof (11 juli tem 2 aug)? Het is vooral de bedoeling om in deze 3 weken trektochten te doen in het noorden van Peru in de Cordillera’s Blanca en Huayhuash. Een extra week om bijvoorbeeld Macchu Picchu te doen is ook een optie.

Een voorproefje:

We zijn al met 6 geïnteresseerden, maar extra mensen zijn zeker nog welkom aangezien de trektochten goedkoper worden naargelang het aantal deelnemers. We zijn allemaal Belgen achteraan de 20 of vooraan de 30 (5 mannen en 1 vrouw).

We gaan zondag 28 december in Antwerpen samenkomen om de reis te bespreken. Dus laat snel iets weten mocht je interesse hebben!

Hallo,

Ik ben Sofie, 32, en zou wel geïnteresseerd zijn om met jullie mee te gaan.
Aangezien ik uw berichtje nu pas zie, heb ik jullie samenkomst moeten missen, dus indien jullie nog op zoek zouden zijn naar extra gezelschap, kan je mij dan wat info geven over jullie plannen?

Bedankt!

Wij hebben ondertussen al een vlucht geboekt. We zijn met 5 personen, dus een 6e reisgenoot zou er zeker nog bij mogen om het evenwicht te herstellen. :slight_smile:

Je kan op dit moment vanuit Brussel vliegen voor amper 670 euro! We gaan één van de volgende weken terug afspreken om de reis verder te plannen.