Peru en Bolivia in Jan/Feb 2015

Hoi,
Wie gaat er mee? Ben een 32 jarige Brabander en ik ga vanaf 4 januari voor 6 weken backpacken in Peru en Bolivia. Hier zoek ik nog een gezellige reisgenoot voor. Heb drie dingen die ik daar heel graag wil gaan doen. Dat is natuurlijk de Inca Trail lopen naar Machu Picchu, de Nasca lines bekijken en over de over de zoutvlakte rijden in Bolivia. De rest van het reisplan staat nog open. Van mij hoeft trouwens ook niet alles geplant te worden hoor, dat geeft extra vrijheid tijdens de reis. Ik wil zoveel mogelijk beleven in deze landen, maar af en toe een paar dagen chillen moet ook kunnen. Zin om (een deel) samen te reizen? Of wil je gewoon wat van gedachten wisselen over deze mooie bestemming? Laat wat weten! Groeten Dennis

Hey dennis,

Ik ben ook aan het kijken om die kant op te gaan, naar peru, machu pichu en dan natuurlijk het pad van 4 dagen lopen.
ook ergens januari zou ik willen gaan. verder heb ik maar een week of 4 beschikbaar.

Ik ben trouwens Mark, en ook een echte brabander, 28 jaar oud.

heb je je tickets al geboekt??

Hey Mark,

Leuk om te horen dat jij misschien ook naar Peru gaat, ik ben wel vastberaden om te gaan. Heb op dit moment geen tickets geboekt. Wacht eigenlijk nog af of ze nog iets willen zakken in prijs. Als je het leuk vind kunnen we een kop koffie drinken en kijken of we eventueel een stuk samen kunnen reizen en anders in ieder geval ideeën uitwisselen voor de Peru reis. Heb jij al een (betaalbaar) adres gevonden om de Inca Trail te boeken? Groeten Dennis

heyz,

ja zoiets kunnen we best een keer doen,
ja dat heb ik ook, de tickets zijn nu nog een beetje aan de hoge kant, of via amerika met korte tussenstop en dat vertrouw ik niet.
nee heb daar nog niet naar gezocht, beste om daar pas te regelen lijkt mij.
er zijn genoeg bedrijven die het aanbieden, rond de 163 zag ik op een website.

een bekende van me is daar ook geweest, ik zal eens aan hem vragen waar en bij wie hij het geregeld heeft,
waar kom je ergens uit brabant? ik uit Oosterhout

Goede morgen,
Heej leuk, op een woensdagavond kan ik het gemakkelijkste. Woon in Hilvarenbeek dat ligt bij Tilburg. Hm die Inca Trail die is gelimiteerd door de overheid, vandaar dat er op verschillende (onafhankelijke) sites wordt geadviseerd om hem van tevoren te boeken. Ben benieuwd wat die kennis van jou ervan zegt. Hoop natuurlijk ook dat het lokaal goedkoop te regelen is. De groeten

heyz,

hij zegt dat het best te regelen is als je daar bent, in het hoog seizoen niet aan te raden daar pas te boeken.
heb je al een leuke ticket gevonden??
ik momenteel nog niet,

ik kijk rustig aan of ik iets tegenkom, voor mij staat het nog niet helemaal vast namelijk