Wandelreis, trekking, GR10 11 20 TCP

Hoi!

Ik heb de afgelopen vakanties steeds meer gewandeld en heb de smaak te pakken gekregen. Voor een volgende reis ben ik op zoek naar iemand die het leuk vind om met mij mee te lopen.

Ik heb nog geen concrete datum maar ik zou het heel tof vinden om dit jaar of begin volgend jaar een lange wandelreis maken.
Op mijn verlanglijstje staan o.a. GR 10 - 40 dagen door de Pyreneeën, GR 20 - 20 dagen op Corsica, TCP in Verenigde staten - 230 dagen

Het liefst kampeer ik wild, zwem in meertjes langs de route en kook ik mijn eigen maaltje.
Ik houd heel erg van de bergen, uitzichten, flinke inspanning leveren om vervolgens op de mooiste kampeerplekjes terecht te komen.
Ik kom net van een week wandelen in een natuurpark in Kroatie en ik mis de bergen nu al weer…

Lijkt het je leuk om ook zo’n lange tocht te ondernemen? Heb je tips/aanraders?
Ik hoor het graag, Groet, Jochum

Nog kort over mij: 31 jaar, woon in Amsterdam, sportief, eigenwijs, vrienden, buitenmens, cineville, projectleider bij Gemeente, klusser, moestuintje.

Heb je een berichtje achtergelaten, Jochum.

Hallo Jochum, ik heb je een PM gestuurd.

Met TEMPEST worden de beveiligingsmaatregelen aangeduid die beschermen tegen technische surveillance en afluisteren (spionage) van niet-aangepaste elektronische apparaten en systemen. Waar kan ik dit kopen?