Wie heeft er leuke wandeltips(niet toeristisch) op Bali? Wij gaan de hele maand juni voor de tweede keer maar hebben eigenlijk nooit gewandeld daar wat volgens mij wel mogelijk is, wie heeft ervaring?
Ik heb op dit forum eens voorbij zien komen, en voor mezelf genoteerd; wandelingen in/rondom Ubud: actiefindetropen.nl - This website is for sale! - actiefindetropen Resources and Information.
Misschien kun je eens contact opnemen met de maker van deze site!
Succes
Je kan wandelen waar je maar wil, alleen pas op in sawa’s , daar zijn hele smalle stroken ,en daar ga je gauw wankelen als je het niet gewend bent. Val je, dan heeft de boer hele vette pech, daar moet dan een reinigingsceremonie komen, en die is (hier in het oosten) voor de veroorzaker van die schade.
Nooit zo’n slechte locatie meegemaakt als Bali om te wandelen. Ik heb 6 weken in verschillende steden verbleven.
Op de meeste plaatsen is er gewoon GEEN voetpad, en zijn de straten veel te smal voor het verkeer, je riskeert je leven.
Waar er wel een voetpad is, wordt dat gevormd door grote betonnen tegels boven de betonnen rioleringsgracht. 1 op de 5 tegels zijn gebroken, sommige mankeren gewoon, je moet echt oppassen.
Nee, om te wandelen moet je niet op Bali zijn. Tenzij je naar het nationaal park gaat, daar kun je wel wandelen, maar na 1 dag heb je dat ook wel gezien.