Campuhun ridge walk - Ubud

Hoi allemaal,

Ik vertrek in september in mijn eentje naar Bali. Nu zag ik dat je in Ubud een wandelroute kan doen door de rijstvelden.
Als ik hierover info opzoek zeggen sommige dat je kan verdwalen en andere vinden het een makkie.
Wat is jullie ervaring hierover? Zou niet graag in mijn eentje willen verdwalen.

Er zijn veel mogelijkheden om te wandelen in de rijstvelden rond Ubud. De kaart in de Lonely Planet kan als leidraad dienen, al is het geen hele goede kaart.

Er zijn overal wel mensen om de weg te vragen. Je loopt zeker het risico dat je verkeerd loopt, maar echt verdwalen zal je niet.

I-like-local biedt leuke wandelingen met gids, op plekken waar je zonder gids niet komt. Aanrader.

Ik vond het een hele leuke wandeling. Het pad is erg goed en je komt onderweg genoeg andere toeristen tegen. Ik gok niet dat je snel zal verdwalen, de route is makkelijk! Ga wel vroeg in de ochtend, weinig plekken met schaduw!

Op mijn blog schreef ik er een stuk over:

http://www.thefashionmoodboard.com/2015/06/travel-bali-ubud-campuhan-ridge-walk.html

Op de site van Actief in de Tropen vind je heel veel wandelingen, die allemaal beginnen en eindigen in Ubud, hele duidelijke beschrijvingen en je kunt ze allemaal van te voren al downloaden actiefindetropen.nl - This website is for sale! - actiefindetropen Resources and Information.
Veel plezier,
Hans