Wij gaan begin volgend jaar naar Bali.
Wij willen daar o.a. gaan wandelen.
Wie o wie kan ons een tip geven over wandel route’s etc.
Groetjes Ellie en Henk
Dag Henk,
Ik ga zelf voor drie maanden er heen, voor mij ook de eerste keer, en ik vond op http://www.columbusmagazine.nl/azie_…rter/tips.html héél veel leuke tips! En deze: http://www.actiefindetropen.nl/indonesia/walking_route
Succes ermee,
Els.
1
Hallo Henk,
Koop of leen het reisboekje, Capitool van Bali/Lombok.
op blz 94 staat een mooie wandeling rond Ubud (ten noorden van Kuta).
Start punt: straat tussen Cafe Lotus en het Puri Saren Agung Paleis.
Loop die helemaal recht door (echt waar) over een kleine brug (half ingestort) en loop het
pad omhoog tot dat je midden tussen de rijstvelden staat de rest wijst zich vanzelf…
Een prachtige wandeling door rijstvelden heen.
Wij reizen om de 2 jaar naar Bali en pakken altijd een stukje mee van deze wandeling.
Veel plezier,
CoPictures
Ik weet niet of u er mee bekend bent maar als u door de sawa,s wilt lopen en door riviertjes is dit misschien wat voor U de Bali hashhousharriers deze zetten zogenaamde speurtochten uit in de rimboe welke u dan met een heel gezellige groep mensen volgt ieder een is welkom kijk op de site van hun en je ziet waar de eerst volgende loop is er is eten en drinken. wij zijn er aan verslaaft run run run
Herman, leuke tip, maar ik kan ze niet vinden op het net, alleen iets met dezelfde naam in de UK. Kun je misschien de link geven?
hier is de site www.balihh2.com
en by google zie Bali hash harriers
Er zijn veel blanda,s [hollanders] die mee lopen en vele andere nationaliteiten
altijd gezellig.op de site wordt elke week de lokatie vermeld met de tijd en roadmap
wie weet zien we elkaar nog de lopen zijn s,maandag,s en donderdag ook event. op zaterdag
vr. groet herman en loeska wij zijn er van okt. tot eind dec. 2010 in nusa dua
Henk, kijk eens op www.baliconnect.nl hier staan voorbeelden van wandelingen over Bali. zoje wilt wordt er een op:cheer: maat wandelvakantie naar keuze gemaakt. Een wandelvakantie op Bali , die beslist uniek is.
Ik heb een wandelroute in Ubud. Hij duurt 50 a 60 minuten maar ik deed er door het fotograferen van vlinders bijna 3 uur over haha. De route is heeeel goed zelf te lopen.
Wil de route nog altijd hier op het forum ergens zetten want er is meer vraag naar maar ik kan hem je ook per mail sturen.
Ingrid
Tamblingan , 22 November 2010
Beste Ingrid ,
Ik woon en werk op Bali , al jaren , en ken er elk mooi plekje. We hebben wandeltochten voor je van een uur tot 14 dagen . Ken je onze jungle trektocht ? Ken je het Balipad, dat loopt van noord naar zuid bali ? Kijk op www.baliconnect .nl . Groet, Martien .
Dit heb je twee berichten hierboven ook al gepost. Dus ja, we kennen het inmiddels wel…
Kelapa, dat is mahal! duur! de prijzen op die site. Als ik het daar ter plekke regel is het veel goedkoper. Zelfs bij perama etc
Perama is niet echt duur, hetgeen op die site wel…
Gewoon ter plekke lekker zelf gaan lopen, er is altijd wel iemand die de weg kent.
Beste Printilingrid,
Dank voor je spontane reaktie ,
Beschouw de website als een voorbeeld. Als ik zeg dat ik overal wandeltochten maak, , dan zullen de mensen zeggen " zoals ? " . Laat me weten wat je precies van plan bent , en ik stuur een mogelijk ontwerp voor een heel eigen , op maat gemaakte wandeling op Bali. Naar ik weet zijn er niet veel professionele mensen op Bali , die elke keuze van de klant waarmaken Onlangs nog had ik wandelaars die dagelijks minstens 5 a 6 uur wilden wandelen , en zo min mogelijk toeristen wilden tegenkomen . Ik heb ze 3 weken volop laten wandelen . Een wandelservice op Bali als de onze is uniek. !
Vriendelijke groet,
Kelapa ( vandenberginBali@hotmail.com )
Ik vind het gewoon leuk om af en toe een kleine wandeling te maken. Ook i.v.m de fotografie van kleine dieren, insecten en bloemen en omdat je zo ook weer een ander Bali meemaakt dan gewoon in de toeristische wereld te blijven. Met klein bedoel ik ongeveer een uur. Daar doe ik al snel 3 uur over omdat ik met fotograferen geduld moet hebben (bijv. met vlinders)
Ik ga naar Ubud, Candi Dasa, Lombok en de rest weet ik nog niet). volgend voorjaar, gisteren vliegticket geboekt!!!
28 November 2010
Hallo Printilingrid.
Ik nodig je uit op de koffie in Tamblingan , voor een gratis natuurwandeling door de velden met blauwe bloemen , en koffie en kruidnagel plantages ,in Tamblingan , noord- Bali
Ontdek een prachtig stukje natuur in Noordbali, met vergezichten tot aan Java ! Dus je kunt volop je hart ophalen met het maken van prachtige foto,s Achter ons huis ligt het Tamblingan meer , met een uitgestrekt tropisch regenwoud. Bel me svp even als je in Bali bent . tel 081 338 491969.
tot ziens , Kelapa .
Ik zal het onthouden, al kom ik niet echt daar in de buurt denk. Maar altijd handig. ingrid
Beste Printilingrid,
Als je niet naar hier komt , Tamblingan , Noord Bali, mis je een van de mooiste stukjes van Bali.
Kijk maar , ik hoor graag van je .
Kelapa
De omgeving van de meren en Bedugul is inderdaad mooi. Als iemand zich echter zo opdringt zou ik echter ook bedanken.
Hallo Els,
Mijn echtgenote en ikzelf willen in de toekomst ook voor langere periode naar Bali, ik heb nu gelezen dat jij voor drie maanden gaat. Graag hadden we geweten waar je ergens logeert? Op hotel of in een guesthouse? Wij hadden gedacht aan een huis maar als je de prijzen op internet ziet dan is je zin meestal wel vlug over. Graag eventueel wat info op mijn adres luc-goovaerts@pandora.be
Alvast bedankt
Marleen en Luc