Natuurlijk als je op straat of publieke plaatsen komt,is het wel aangeraden om deze dingen achterwege te houden,ook het kussen van geliefde wordt namelijk in de prive-sfeer gedaan!!Ook ik speel en aai het nichtje(van mijn vriendin)over haar hoofd,maar alleen in huiselijke kring.gegroet:georgessiam.
:chin:
Liu ik heb** niet** gezegd mag niet maar vraag toestemming om het te mogen doen een aai over de bol veel ouders stellen het niet op prijs of het moet zijn goede vrienden en of familie .
je aanpassen aangewoontes hoeft toch ook geen probleem te zijn.
Fijn weekend alvast:THAILAND:![]()
Het ligt idd wel aan de situatie. Als ik een kind in Thailand op straat zie lopen, zal ik hem niet even over z’n bolletje aaien. Maar dat zou ik bij een onbekend kind dat in NL over straat loopt ook niet doen.
Als ik een klein kind (neefje, nichtje) bij de familie een aai over z’n bolletje geef, is dit geen probleem.
Zou jij het fijn vinden als een wildvreemde kerel je over je bolletje aait? :biggrin:
Dat zou ik idd ook niet fijn vinden…als het daarentegen een bloedmooie Thaise vrouw is, heb ik er niet zo’n moeite mee ![]()
mijn vriendin zal hier niet blij mee zijn maar dit is een ander verhaal!![]()
![]()
ps kan je voor mij het rail en fly uit leggen .Is het nu zo dat als een ticket heb van af een duits vliegveld dat het dan ook gelijk een treinticket is op het duitse spoor ![]()
groetjes Fransjes
Foei Foei Foei Dave!!!kijken mag aankomen niet,ha ha ha!!georgessiam.:kus: