Wachten op vliegveld

Hallo,

5 oktober kom ik om half 7 's ochtends in bangkok aan en ik moet tot half 4 's middags op mijn vriend wachten. Is er iets te doen op het vliegveld of rondom het vliegveld? Wellicht is er iets te bezichtigen daar. Of is het mogelijk om alleen naar bangkok te gaan voor een paar uur?
We vliegen 's avonds nog daar naar chiang mai, dus moeten zo ie zo terug naar het vliegveld 's avonds.

Tips?

Misschien een lekker massage ondergaan tijdens het wachten?

Hallo,

Er is niet superveel te doen op het vliegveld. Wij hebben zelf ook een keer 4 uur moeten wacchten daar en toen eigenlijk in een restaurant gezeten met een laptop en wat zitten internetten.

gewoonlijk als ik een tijdje verbleef op een vliegveld,ging ik de vliegtuigen spotten die arriveren.

kun je buiten zitten? net zoals bijvoorbeeld op zo’n balkon.

Hallo,

Het enige buiten wat ik ken is het buiten waar de taxi’s aankomen. Daar hebben ze ook speciale rookplekken zeg maar.

Lekker gezellig rondslenteren in de luchthaven,een hapje eten,een belletje doen naar je familie dat je goed bent aangekomen.Wel ff een simkaartje kopen,anders word het wel een dure bedoening.

Zou het te doen zijn om voor even naar bangkok te gaan of iets anders in de omgeving alvast te bekijken en is er iets in de omgeving te bekijken?
en anders idd beetje rondslenteren en lekker boekje lezen denk ik zo :slapen:

Maar natuurlijk Elcke,tijd in overvloed,Bangkok ligt maar25km van het vliegveld(rit van:40/60minuten:airportbus)laat je is lekker gaan,wandelen door kao san road,een snack eten en eventueel een voet of thai massage van een uur!!Zijn maar kleine voorstelllen Elcke b.greetings georgessiam

alle beetjes helpen :slight_smile: en ik blijf ook gewoon maar vragen want dan weet ik mijn opties. Ik weet namelijk vanuit andere landen dat het vliegveld soms echt in the middle of nowwhere ligt en het niet mogelijk is voor een paar uurtjes op en en neer te gaan.
Dus fijn om te weten dat het wel te doen is naar bangkok, ik hoef dan pas rond half 4 weer terug te zijn en ben denk ik wel half 8 uit de douane.
De airport bus rijdt de hele dag op en neer van vliegveld naar koh san road?

(haha en die b is niet nodig achter elcke hoor, die staat er alleen achter omdat mijn naam volgens mij anders te kort was ofzo :wink: )

Bussen in overvloed zou ik zeggen Elcke(zonderB)of een taxi delen met andere passagiers,scheelt een slok op de borrel,en rapper!!in ieder geval je mag altijd een pmetje sturen,over Chiangmai(bezienswaardigheden)greetings georgessiam.

Natuurlijk kun je even op en neer naar bangkok…zat te doen hoor…
ben bang dat je dan niet meer terug wil haha…
trouwens…houd wel rekening met de spits…
ga toch wel betijds terug naar de airport…
je kunt ineens muurvast komen te staan nl en je vlucht missen…
(spreek uit ervaring)

jeroen

idd weer op tijd terug dan om het vliegtuig naar chiang mai te pakken :wink:

Ik zou zeggen lekker gaan WINKELEN!!!

Kun je beter op het einde van je vakantie doen, anders loop je de rest van de vakantie met je spullen te zeulen :smile:

Je hebt toch een koffer waar je het in kan doen? Of gaat ze backpacken?

Ik heb ook flink geshopt aan het begin van de vakantie… Heb er geen last van gehad, want je koffer draag je 9 van de 10 keer niet maar rol je… en traplopen hoef je niet…

ja ik ga backpacken dus denk op de terug weg winkelen :wink:

Dan zou ik het ook maar op de terugweg doen…