Waarom naar India reizen?

Wie vindt het leuk om te vertellen wat India zo aantrekkelijk maakt om naartoe te reizen?

Ben je vaak in India geweest? Ik ben deze winter 7 weken in Varanasi/Benares geweest. Als mijn visum in orde komt ga ik volgende week naar Delhi.

Een keer of tien tot nu toe, maar als sinds de eerste keer wist ik dat het land me nooit zou loslaten.

Ben een beetje jaloers op je als je volgende week vertrekt :zon02:

Zelf moet ik wachten tot volgend jaar.

Ik ben nu 4 keer geweest. Wordt dus de 5de keer. Ik ben van plan om er te gaan werken. Maar ik moet weer terugkomen om een werkvisum te regelen. Mag nu 3 maanden blijven.

WOW!
Ik merk inderdaad dat je erg veel van India weet.

Ik sluit me Thierrydb aan!

Als je het warm bebt ga je naar het noorden en als je het koud hebt naar het zuiden :wink: Van koele berglucht tot vochtige tropische zeelucht, van gortdroge bergwoestijnen tot tropische regenwouden, tempels, kerken, koloniale architectuur etc, etc, etc… Er zijn echt overal mooie, rare, ontroerende, verontwaardigende dingen te zien en vaak wordt je op één dag met allen geconfronteerd…

Moet je tegenkunnen en van houden maar ik ga komende december in ieder geval weer terug (wordt de 2e keer), dit keer naar het zuiden.

Groet,

Remco